Klar til rejsegilde på Esmarks nye servicekontor i Vejers

Pressemeddelelse, 07.01.2019.

Udlejningen af sommerhuse i Vejers og Grærup går strygende både sommer og vinter hos Esmark, som er den største sommerhusudlejer på Vestkysten. Derfor bliver kransen hejst til tops med ekstra glæde, når der er rejsegilde den 17. januar på et 430 kvadratmeter stort, nyt servicekontor.

”Vi er klar med pølser, øl og sodavand til rejsegilde den 17. januar kl. 14 på vores nye servicekontor i Vejers på Vejers Havvej 81. Det er nemlig en dag, som ikke bare vi som medarbejdere har set frem til, men som mange sommerhusejere i området og gæster får stor glæde af,” siger Gerd Reestorff, der er bureauchef ved Esmark i Vejers.

Der er nemlig stor travlhed med udlejning af sommerhuse i området. Esmark har nu 90 huse til udlejning i området i og omkring Vejers og Grærup og tallet skulle gerne fortsætte med at stige, så Esmark kan imødekomme den stigende efterspørgsel. Turisterne vil nemlig meget gerne holde ferie i området – sommer som vinter. Derfor er der brug for gode faciliteter, som det nye servicekontor giver.

Kunne sagtens bruge flere sommerhuse

”Vi har valgt at investere millioner i det 430 kvadratmeter store servicekontor, som er designet til formålet og bygget i sten og med stråtag, som passer flot ind i omgivelserne. Vi investerer, fordi vi tror på området. Vi oplever, at vi kan leje langt flere huse ud, end vi har, fordi Vejers Strand og Grærup er en sand ferieperle, som flere og flere får øje på. Her er et fascinerende klitlandskab og den næsten endeløse hedeplantage dækker området fra nord til syd,” siger Thomas Sørensen, der ejer Esmark sammen med Anders Thygesen.

De to forventer, at det nye servicekontor kan være med til at gøre det endnu mere attraktivt at leje sit sommerhus ud og komme til området som feriegæst.

Fokus på faciliteter til sommerhusejerne

Det nye servicekontor ventes at stå færdigt den 1. maj. Udover at få langt bedre plads og dejlige omgivelser at tage imod feriegæsterne i er der lagt vægt på et moderne ejerværksted, som er en vigtig del af det nye servicekontor. På ejerværkstedet kan sommerhusejerne låne trailere, værktøj, haveredskaber, store vaskemaskiner og meget andet, som gør det nemmere at være sommerhusejer. Og på kontoret står erfarne medarbejdere klar med individuel rådgivning om den bedst mulige udlejning af det enkelte sommerhus.

Nettet afløser ikke personlig betjening

Esmark er kendt i branchen for at sætte den personlige service højt.
”Det nye servicekontor i Vejers er et godt billede på vores holdning til at drive feriehusudlejning. Vi er af den overbevisning, at selv om næsten alt kan ordnes over nettet i dag, så betyder den personlige kontakt stadig meget for den gode oplevelse. Den sætter både feriegæster, sommerhusejere og medarbejdere stor pris på,” siger Thomas Sørensen.

Han fortsætter: ”En ferie man husker som noget særligt skal være god fra start til slut. Derfor møder gæsterne hos os en medarbejder og en varm hilsen frem for et upersonligt nøgleskab. Vi er bevidste om, at familien måske ikke har været i området før og selvfølgelig gerne vil høre om både huset og området. Samme filosofi gælder sommerhusejerne, som skal opleve, at vi hjælper dem og stiller gode faciliteter til rådighed”.

Esmark har seks servicekontorer langs Vestkysten og bygger i disse år nye servicekontorer i både Vejers og Houstrup, mens et nybygget kontor i Blåvand blev taget i brug i december måned.

Kategorier Presse

Mød forfatteren -

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort, men bruges kun til at sikre bloggen mod spam samt til at kunne kontakte vinderen direkte i forbindelse med eventuelle konkurrencer.

Cvr: 26257409

Persondata- og cookiepolitikSitemap
Søger...