Kontakt Esmark Feriehusudlejning – Vejers

E-mail:
69 15 96 17
vejers@esmark.dk

Åbningstider & 24-timers-beredskab (nødnummer).

Ved spørgsmål, problemer eller udenfor vores åbningstider kan du også henvende dig hos vores andre servicekontorer.

Ferierådgivere

Picture of Gerd Reestorff

Gerd Reestorff
Bureauchef og direktionsassistent

Tlf: 69 15 96 80
E-mail: gerd@esmark.dk

Description of Gerd Reestorff

Siden februar 2017 har jeg fornøjelsen at være en del af Team Esmark. Mine arbejdsopgaver er meget forskellige idet jeg varetager opgaver for ledelsen oftest i forbindelse med analyser af feriehusbranchen og opfølgning af arbejdsrutiner hos Esmark. I januar 2018 var jeg så heldig at få ansvaret som bureauchef for vores afdeling i Vejers. Privat er jeg gift med Merete og det har jeg været siden jeg startede i feriehus branchen i 1981. Vi har to voksne døtre og bor i Guldager. Min fritid går med lange gåture nogle gange om ugen rundt i den dejlige natur omkring Esbjerg.

Picture of Susanne Zeeberg

Susanne Zeeberg
Ferierådgiver

Tlf: 69 15 96 81
E-mail: zeeberg@esmark.dk

Description of Susanne Zeeberg

Jeg er født og opvokset på Als, men er nu bosat i Fåborg en lille by tæt på Varde. Her bor jeg sammen med min mand Bjarne, mine 2 store børn Christian og Simone og mine 2 hunde Yrsa og Viggo. Jeg startede i turistbranchen i 2010. I maj 2015 startede jeg hos Esmark i Blåvand og er nu hos Esmark i Vejers  Dette er mit absolut drømme job, glade gæster og gode kollegaer og næsten altid godt vejr. Og jeg sætter en stor ære i at der er styr på tingene. Og synes at det er sjovt at arbejde med alle de forskellige ting der dukker op, ingen dage er ens men det er det der gør mit job spændende. Meget af min fritid bruger jeg på mine hunde. Jeg har 2 Old English Bulldogs som jeg udstiller til hunde show både i Danmark, Tyskland og Holland. En del pokaler er der kommet på hylden herhjemme.

Picture of Mia Manuela Buhlmann

Mia Manuela Buhlmann
Ferierådgiver og Rengøringskoordinator

Tlf: 69 15 96 73
E-mail: mia@esmark.dk

Description of Mia Manuela Buhlmann

Jeg var så heldig at blive en del at Team Esmark i marts 2018. Jeg har arbejdet i branchen i ca. 5 inden jeg kom til Esmark. Jeg har erfaring indenfor planlægning og tilrettelæggelse af rengøring og kontrol af sommerhusene, og det er også den opgave jeg til dagligt sidder med på kontoret i Blåvand. Privat bor jeg i Varde sammen med min kæreste og vores dyr. Vi har både hund, kat og marsvin, så der er ofte liv og glade dage i det lille hjem. Jeg nyder at tilbringe tid i den skønne vestjyske natur, og tager tit på små udflugter rundt i området.

Picture of Ulla Linding

Ulla Linding
Kontor- og serviceassistent

Tlf: 69 15 96 83
E-mail: ulla@esmark.dk

Description of Ulla Linding

Jeg er født og opvokset i Oksbøl. Efter endt læretid som kontorelev på en betonvarefabrik, flyttede jeg til Lübeck, hvor jeg boede i 5 år. Her arbejdede jeg i et Italiensk rejsebureau. I 1990 flyttede jeg tilbage til Danmark, og i 1992 startede jeg i sommerhusudlejningsbranchen. Privat er jeg gift med Brian, og vi bor i Oksbøl med vores to hunde. Vores 2 store børn er for længst flyttet hjemmefra. I min fritid dyrker jeg sport, går ture med mine hunde, og deltager i foreningsarbejdet i den lokale boldklub. Jeg glæder mig over, at være blevet en del af Esmark teamet i Vejers.

Ejerrådgiver

Servicetekniker

E-mail: post@esmark.dk

Description of Henning Due Thorning

Efter mange år i branchen hos en af de landsdækkende bureauer, er jeg rigtig glad for at være blevet en del af team Esmark! Jeg har stor erfaring med stort set alt teknisk udstyr i feriehusene og giver gerne råd og vejledning med alt fra internet/ Tv / pool / spa teknik samt energi renovering af feriehusene mm. Privat er jeg bosat i Blåvand lige midt i vores dejlige natur, hvor jeg bor sammen med min kone og 2 Jack Russel terriere - børnene har for længst forladt reden. En del af fritiden tilbringes i mit værksted, hvor jeg som regel har gang i flere projekter, eller nydes den smukke natur omkring Blåvand på MTB.

Marketing

Picture of Mette Møller

Mette Møller

Tlf: 69 15 96 34
E-mail: mettem@esmark.dk

Description of Mette Møller

Jeg afsluttede i 2009 min bachelor i kommunikation, engelsk og tysk ved HandelsHøjskolen i Herning og har efterfølgende arbejdet to år hos arbejdstøjsproducenten Mascot International i Silkeborg i den interne salgsafdeling. Nu er jeg imidlertid flyttet hjem til Hvide Sande igen, hvor jeg bor sammen med min mand og vores berner sennen ved Ringkøbing Fjord. Jeg startede hos Esmark i februar 2012, hvor jeg også havde et firemåneders sommerferiejob i 2006. Jeg sætter stor pris på, at jobbet hos Esmark byder på så mange forskelligartede opgaver. Her keder man sig aldrig! I min fritid er jeg glad for at løbe og læser også gerne en god krimi i ny og næ.

Picture of Sara Hernes

Sara Hernes

Tlf: 69 15 96 40
E-mail: sara@esmark.dk

Description of Sara Hernes

Jeg var så heldig at jeg blev esmakker i maj 2018. Jeg har altid interesseret mig for marketing og det har jeg også arbejdet med siden 2007, hvor jeg blev uddannet Markedsføringsøkonom.Sidenhen har jeg arbejdet primært med online marketing - både hos webbureauer og webshops.Nu glæder jeg mig hver dag over, at jeg hjælper fremtidige gæster med at finde frem til Esmark, både online og offline. Privat er jeg gift og har 3 dejlige børn. Jeg bruger min fritid med min familie og mine venner, og en gang imellem når jeg også ud på en lille løbetur eller op på spinningcyklen.

Picture of Oliver Schell

Oliver Schell

Tlf: 69 15 96 74
E-mail: oliver@esmark.dk

Description of Oliver Schell

Jeg blev i august 2016 en del af Esmark. Oprindelig kommer jeg fra Nordtyskland og har holdt sommerhusferie i Danmark i mange år. Inden jeg startede hos Esmark har jeg været ansat hos et andet udlejningsbureau og har samlet en del erfaringer indenfor sommerhusbranchen og i markedsføring af sommerhusferie. I Tyskland tog jeg en uddannelse indenfor sundhedsvæsnet, men allerede dengang startede min interesse for Online Medier, Online marketing, fotografering og for udvikling af turisme i Danmark. Jeg tilbringer min fritid sammen med familien, gerne i naturen, hvor vi går lange ture og nyder de smukke landskab og vores brusende Vesterhav.

Picture of Martin Backs

Direktør

E-mail: anders@esmark.dk

Description of Anders Thygesen

I 2007 fik min kone og jeg fornøjelsen af, at blive Esmark's 3. værtsfamilie siden opstarten i 1965. Udover et par år med titlen af auktionsmester i Hvide Sande, har jeg altid beskæftiget mig med folks ferier. Først som medindehaver af et skirejsebureau og senere som medindehaver af et konkurrerende sommerhusudlejningsbureau. Jeg er gift med Janni, og bortset fra et økonomistudie, så har jeg altid boet i Hvide Sande, hvorfra vi har opfostret vores fire børn. Fritiden bruges gerne ude i naturen, og udover gå- og løbeture så tilbringer jeg gerne tiden med en fiskestang i hånden.

Picture of Thomas Sørensen

Thomas Sørensen
Ejerrådgiver og salgs- og marketingdirektør

E-mail: thomas@esmark.dk

Description of Thomas Sørensen

Jeg er opvokset i Søndervig og er udlært hos B&O. Efter et års tid i London startede jeg hos Elite Sommerhusudlejning i 2000. Jeg glæder mig meget over at være blevet en del af Esmark efter fusionen i januar 2015. Privat bor jeg i Ringkøbing med min samlever og vores to dejlige børn. De holder mig godt beskæftiget i min fritid på vores nedlagte landbrugsejendom. Jeg elsker sport og dyrker gerne motion og spiller fodbold, når tiden tillader det.

Picture of Janni Thygesen

Janni Thygesen
Ferierådgiver og regnskabsassistent

E-mail: janni@esmark.dk

Description of Janni Thygesen

Jeg er oprindelig udlært på kontoret ved Hvide Sande Fiskeauktion, hvor jeg arbejdede i 23 år. I 2007 overtog min mand og jeg Esmark, hvor jeg nu deltager i det daglige arbejde og tager mig af regnskabet.

Jeg er bosiddende i Hvide Sande sammen med mand og 2 børn, derudover har vi 2 børn der er fløjet fra reden. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande og holder meget af naturen, - ikke mindst stranden og Vesterhavet. Fritiden bliver brugt med familie og venner og motion når tiden er til det.

Esmark på facebook

Vind kr. 3.650,-

Få gratis tips og ideer og vær med i lodtrækningen om feriegavekort.

Tilmeld nyhedsbrev

Find sommerhus

Ønsker til huset:
Nulstil » Alle søgekriterier » Skjul udvidet søgning »