Kontakt Esmark

Telefon:
97 31 55 40
sondervig@esmark.dk

Vi træffes telefonisk mandag – søndag mellem kl. 9 og 16.

Åbningstider og døgnvagt

Ferierådgivere

Billede af Petra Eifler

Petra Eifler

Beskrivelse af Petra Eifler

Jeg har været en del af Team-Esmark siden maj 2016 – før det arbejdede jeg som afløser på kontoret. I 2011 flyttede jeg fra Tyskland til Danmark – oprindeligt stammer jeg fra Dresden og har boet omkring 20 år i nærheden af Hamborg. Jeg er uddannet kontorassistent og elsker at arbejde med mennesker. Jeg kan godt lide at tilbyde en rigtig god service og hurtigst muligt at finde løsninger til de meget forskellige situationer, der opstår. Jeg vil gerne sørge før, at I kan holde rigtig god ferie her hos os. Når jeg holder fri, nyder jeg livet på landet med mine hunde, katte og heste. Jeg elsker at tage en ridetur mellem skov, hede og stranden her ved vestkysten – det gør mig lykkelig.

Billede af Lisa Sonne

Lisa Sonne

Beskrivelse af Lisa Sonne

I 2006 afsluttede jeg min handelseksamen, og efter knap et år som butiksassistent, fandt jeg min rette hylde i udlejningsbranchen og har været her lige siden. Jeg kan rigtig godt lide at arbejde i udlejningsbranchen og den kontakt man har til gæsterne, samt at kunne hjælpe og guide så ferien bliver vellykket. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, hvor jeg også i dag bor med mine to dejlige døtre. I fritiden kan jeg godt lide at kokkerere og bage, og være sammen med min familie og venner. Jeg elsker en løbetur eller en rask gåtur ved vandet, når tiden er til det, og ellers sørger mine to livlige piger for at jeg ikke keder mig.

Billede af Connie Jakobsen

Connie Jakobsen

Beskrivelse af Connie Jakobsen

Jeg blev ansat hos Esmark 1. marts 2008. Her beskæftiger jeg mig først og fremmest med kundebetjening i telefonen og ved skranken. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, men flyttede som ganske ung til Bremen, hvor jeg boede i 17 år og bl.a. arbejdede som socialvejleder for ældre og handicappede. I min fritid elsker jeg at hygge mig med familie og venner, det var bl.a. en af grundene til jeg vendte hjem til Hvide Sande. Når jeg har ferie går turen som regel til sydens sol og varme, men også til Tyskland, hvor min datter og mange af mine venner bor, eller til København hvor min søn er bosat.

Billede af Jacqueline Zander

Jacqueline Zander

Beskrivelse af Jacqueline Zander

Jeg startede hos Esmark i juli 2015, efter at have været ansat i et andet udlejningsbureau i 8 år, hvor jeg også blev udlært i 2009. Jeg er født og opvokset i en by tæt på Hamborg og flyttede til Hvide Sande sammen med min familie i 2002. Her bor jeg stadig i dag i min ejerlejlighed sammen med min lille hund Maya. Da vi flyttede til Danmark startede jeg i 7. Klasse på Hvide Sande folkeskole og bagefter tog jeg på Handelsskolen i Ringkøbing, hvor jeg startede min kontoruddannelse. Min fritid bruger jeg på at gå ture med Maya på stranden eller i klitterne, mødes med venner og familie og dyrke lidt motion i ny og næ.

Billede af Lene Krogh Fredeskov

Lene Krogh Fredeskov

Beskrivelse af Lene Krogh Fredeskov

Jeg har været ansat ved Esmark Feriehusudlejning siden 01.01.14, men har arbejdet i branchen siden 2003. Jeg er uddannet kontorassistent ved et andet udlejningsbureau og holder utroligt meget af det afvekslende og udfordrende arbejde med såvel feriegæster som husejere. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, hvor jeg i dag bor med min mand, 3 døtre og hund. Jeg er utrolig stolt og ydmyg over at bo i Hvide Sande, en havneby mellem hav og fjord med en særpræget og storslået natur. Alle årstider er helt unikke og derfor kan jeg altid med stolthed byde vore feriegæster velkomne hos Esmark.

Billede af Eva Bækkegaard

Eva Bækkegaard

Beskrivelse af Eva Bækkegaard

Jeg var så heldig at blive en del af Esmark-teamet i august 2016. Jeg arbejder med diverse HR opgaver samt ferierådgivning af gæsterne. Forinden har jeg arbejdet som personalekonsulent i ca. 10 år, hvor jeg har erfaring med personaleadministration og diverse HR opgaver. I sin tid tog jeg en kontoruddannelse hvor jeg de første år arbejdede med eksport af møbler til det tyske marked. Jeg har været bosat i Ringkøbing, siden 1998 hvor jeg kom hjem efter et år som au-pair i Berlin. Jeg bor sammen med mine to børn. I fritiden er jeg aktiv på vandet, mine børn sejler optimistjolle, hvor jeg også er medhjælper ude på vandet og hjælper til med klubbens administrative opgaver samt at jeg nyder at ro i min havkajak på Ringkøbing Fjord og i Vonå. Om vinteren hopper jeg gerne en tur i det kolde hav.

Billede af Kirsten Mark Thomsen

Kirsten Mark Thomsen

Beskrivelse af Kirsten Mark Thomsen

Jeg var så heldig at blive en del af Esmark-teamet i Søndervig i februar 2017. Jeg er oprindeligt uddannet jordemoder og arbejdede med dette i 14 år indtil det blev tid til at prøve noget helt nyt, dog stadig med den nærværende kontakt til mennesker i fokus. Jeg kan godt lide de nye og forskelligartede opgaver hos Esmark, der alle sammen handler om at skabe så god en ferieoplevelse som muligt for vores gæster her i vores fantastiske natur på vestkysten. Jeg er opvokset i Ringkøbing og er flyttet tilbage dertil igen efter 6 år i København, hvor jeg og min mand fik vores tre børn. Vi NYDER alle fem at være tilbage i Vestjylland igen, da vi elsker den vestjyske natur, fjorden og Vesterhavet især.
Fritiden bruges på familielivet, venner, sejlture på fjorden, løbe- og gåture med vores hund ved fjord og hav.
Det har altid været indbegrebet af ferie for min familie og mig at være i sommerhus ved Vesterhavet, uanset årstid og vejr og også selvom det kun er 15 km hjemmefra😊. Det glæder mig derfor meget at hjælpe feriegæsterne til at få et supergodt ophold her i området gennem Esmark.

Billede af Natasha Kirkegaard

Natasha Kirkegaard
Kontorelev

Beskrivelse af Natasha Kirkegaard

Jeg er så heldig i februar 2017 at være blevet kontorelev hos Team Esmark i Søndervig. Jeg er uddannet salgsassistent og har arbejdet i butiksbranchen siden 2009. I butiksbranchen har jeg arbejdet meget med kundeservice og kontakt med mennesker og det er jeg glad for at kunne arbejde videre med her hos Esmark. Privat bor jeg i et lille hus på landet uden for Vemb sammen med min mand og datter. Vi bor tæt ved fjorden og bruger gerne vores fritid udendørs. Ellers er jeg en meget kreativ person og bruger gerne tid på at tegne og male.

Ejerrådgiver

Billede af Stig Jørgensen

Stig Jørgensen

Beskrivelse af Stig Jørgensen

Jeg startede hos Esmark i oktober 2011. I lighed med flere af kollegerne, så er jeg også tilbage i feriehusbranchen, hvor jeg tidligere var ansat i et af de landsdækkende bureauer her i området. Esmark har for mig altid været indbegrebet kvalitet, og jeg ser frem til at være en del af det gode team, vi er. Jeg er oprindeligt fra Ringkøbing, men har været fraflyttet området i flere omgange, og er lige kommet ”hjem” igen. Oprindeligt er jeg uddannet inden for møbelbranchen, hvor jeg har arbejdet ca. 12 år, heraf 6 ½ år i USA. Jeg har altid beskæftiget mig med mennesker, og er glad for at være tilbage i branchen, og sætter som vore gæster og hus ejere, mere og mere pris på det fantastiske område vi bor i. Fritiden nyder jeg med mine 3 drenge, derudover holder jeg mig i form med løb og træning, og spiller golf på områdets dejlige baner.

Billede af Regina Sørensen

Regina Sørensen
Ejerrådgiver og bureauchef Søndervig

Beskrivelse af Regina Sørensen

Jeg er udlært i branchen og blev oprindeligt ansat hos Esmark som barselsvikar i 1996. Jeg har været her lige siden! Arbejdsopgaverne, her hos Esmark er meget varierende, og som daglig leder af kontoret har jeg mange forskellige opgaver, jeg står bl.a. primært for kontakten med vores husejere, både nye og eksisterende. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, hvor jeg i dag bor sammen med min mand og vores 3 piger. Vi bor lige ved fjorden og i fritiden benytter vi meget de anlagte stier i området til gåture med vores hund Molly, ligesom vi, i sommerhalvåret, hygger os ved kabelbanen i Hvide Sande. Udover det dyrker jeg gerne lidt motion og agerer chauffør og tilskuer til sportsarrangementer, hvor mine børn deltager.

Rullende service

Billede af Pauli Brodde

Pauli Brodde
Servicetekniker/pooltekniker

Beskrivelse af Pauli Brodde

Den 1. oktober 2011 startede jeg som servicemand og pooltekniker hos Esmark. Oprindeligt er jeg uddannet smed og maskinarbejder på havnen i Esbjerg. Jeg har haft adskillige jobs gennem årene, bl.a. som rejsemontør på tank- og containerskibe. De seneste snart 12 år har jeg været ansat i turistbranchen og arbejdet som servicemand. Jeg har certifikat på servicering af spa og pool, og har gjort det til mit speciale. Jeg er født og opvokset i Esbjerg, men bor i dag i Kvong. I min fritid holder jeg meget af at tage på jagt og gå lange ture i naturen.

Billede af Magne Jørgensen

Magne Jørgensen
Servicetekniker

Beskrivelse af Magne Jørgensen

Jeg er pr. 1. marts 2012 ansat som servicetekniker hos Esmark. Oprindeligt er jeg uddannet bager, men har været selvstændig fiskeskipper i 25 år. Da jeg stoppede med fiskeriet, arbejdede jeg to år på vindmøllefabrikken, Vestas. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande og bor i dag Nr. Lyngvig sammen med min kone, Hanne. Vi har to voksne døtre, som begge er flyttet hjemmefra. I min fritid nyder jeg at gå lange ture i naturen – og bage brød og kager til familie, venner og kollegaer.

Billede af Kristian Holm

Kristian Holm
Teamleder serviceafd. Søndervig

Beskrivelse af Kristian Holm

I juli 2015 blev jeg ansat som servicemedarbejder hos Esmark, hvor jeg primært er tilknyttet Søndervig-afdelingen. Inden da var jeg selvstændig tømrer i 8 år. Jeg kommer fra Ringkøbing, hvor jeg også bor i dag med mine to børn. Jeg holder meget af den vestjyske natur og elsker at sejle en tur ud på fjorden – enten for at fiske eller se en smuk solnedgang.

Billede af Mik Thomsen

Mik Thomsen
Servicetekniker

Beskrivelse af Mik Thomsen

Jeg er 47 år og bor i Tim med kone og en hjemmeboende dreng på 14 år. Har også en pige på 20 år som er fløjet fra reden. Jeg kommer fra job på Vestas. Fritiden bliver brugt på fitness og hygge med familie og venner.

Marketing

Billede af Theis Poulsen

Theis Poulsen
Fotograf

Beskrivelse af Theis Poulsen

Jeg er ansat som fotograf hos Esmark og kører hver dag rundt i området for at tage nye billeder af vores feriehuse. Oprindeligt er jeg uddannet multimediedesigner, men har de seneste 10 år udelukkende arbejdet som fotograf, heraf 7 år hos Bestseller. Jeg kommer fra Ringkøbing og bor nu i Herning sammen med min kæreste og lille søn. Når jeg har fri, kan jeg lide at køre på mountainbike, være sammen med familie og venner – og naturligvis at fotografere.

Billede af Mette Møller

Mette Møller
Content Manager

Beskrivelse af Mette Møller

Jeg afsluttede i 2009 min bachelor i kommunikation, engelsk og tysk ved HandelsHøjskolen i Herning og har efterfølgende arbejdet to år hos arbejdstøjsproducenten Mascot International i Silkeborg i den interne salgsafdeling. Nu er jeg imidlertid flyttet hjem til Hvide Sande igen, hvor jeg bor sammen med min mand og vores berner sennen ved Ringkøbing Fjord. Jeg startede hos Esmark i februar 2012, hvor jeg også havde et firemåneders sommerferiejob i 2006. Jeg sætter stor pris på, at jobbet hos Esmark byder på så mange forskelligartede opgaver. Her keder man sig aldrig! I min fritid er jeg glad for at løbe og læser også gerne en god krimi i ny og næ.

Billede af Oliver Schell

Oliver Schell
SoMe Manager

Beskrivelse af Oliver Schell

Jeg kommer fra Nordtyskland og blev i august 2016 en Esmakker. Inden da arbejdede jeg hos et andet udlejningsbureau, så jeg har en del erfaring indenfor branchen. Jeg har holdt mange ferier på den danske vestkyst, og derigennem har Danmark fået en hel særlig betydning for mig. Derfor var det heller ikke en svær beslutning, da jeg valgte at flytte herop. I Tyskland tog jeg en uddannelse indenfor sundhedsvæsnet, men allerede den gang var jeg også passioneret omkring online medier, fotografering og udviklingen af turismen i Danmark. Derudover kan jeg godt lide at mærke den begejstring vores skønne områder vækker hos vores feriegæster. Jeg tilbringer min fritid sammen med familien, gerne i naturen, hvor vi går lange ture og nyder de smukke landskaber.’

Billede af Martin Backs

Anders Thygesen
Direktør

Beskrivelse af Anders Thygesen

I 2007 fik min kone og jeg fornøjelsen af, at blive Esmark’s 3. værtsfamilie siden opstarten i 1965. Udover et par år med titlen af auktionsmester i Hvide Sande, har jeg altid beskæftiget mig med folks ferier. Først som medindehaver af et skirejsebureau og senere som medindehaver af et konkurrerende sommerhusudlejningsbureau. Jeg er gift med Janni, og bortset fra et økonomistudie, så har jeg altid boet i Hvide Sande, hvorfra vi har opfostret vores fire børn. Fritiden bruges gerne ude i naturen, og udover gå- og løbeture så tilbringer jeg gerne tiden med en fiskestang i hånden.

Billede af Thomas Sørensen

Thomas Sørensen
Ejerrådgiver og salgs- og marketingdirektør

Beskrivelse af Thomas Sørensen

Jeg er opvokset i Søndervig og er udlært hos B&O. Efter et års tid i London startede jeg hos Elite Sommerhusudlejning i 2000. Jeg glæder mig meget over at være blevet en del af Esmark efter fusionen i januar 2015. Privat bor jeg i Ringkøbing med min samlever og vores to dejlige børn. De holder mig godt beskæftiget i min fritid på vores nedlagte landbrugsejendom. Jeg elsker sport og dyrker gerne motion og spiller fodbold, når tiden tillader det.

Billede af Janni Thygesen

Janni Thygesen
Ferierådgiver og regnskabsansvarlig

Beskrivelse af Janni Thygesen

Jeg er oprindelig udlært på kontoret ved Hvide Sande Fiskeauktion, hvor jeg arbejdede i 23 år. I 2007 overtog min mand og jeg Esmark, hvor jeg nu deltager i det daglige arbejde og tager mig af regnskabet.

Jeg er bosiddende i Hvide Sande sammen med mand og 2 børn, derudover har vi 2 børn der er fløjet fra reden. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande og holder meget af naturen, – ikke mindst stranden og Vesterhavet. Fritiden bliver brugt med familie og venner og motion når tiden er til det.