Kontakt Esmark Feriehusudlejning – Bjerregård

E-mail:
69 15 96 12
bjerregaard@esmark.dk

Åbningstider & 24-timers-beredskab (nødnummer).

Ved spørgsmål, problemer eller udenfor vores åbningstider kan du også henvende dig hos vores andre servicekontorer.

Ferierådgivere

Picture of Martha Olesen

Martha Olesen
Bureauchef

Tlf: 69 15 96 45
E-mail: martha@esmark.dk

Description of Martha Olesen

Jeg startede i 2000 min karriere hos Esmark som rengøringshjælp om lørdagen, samtidig var jeg fuldtidsbeskæftiget hos Fiskeeksportør Edgar Madsen i Hvide Sande. I 2006 tog jeg springet og fik fuldtidsarbejde på kontoret hos Esmark og i 2008 fik jeg ansvaret for rengøringsdelen, hvilket jeg jo burde have de bedste forudsætninger for, idet jeg selv har været ”ude i marken i mange år”. Jeg bor i Hvide Sande sammen med min mand og vores 3 børn. Fritid er der ikke så meget af, men når der er tid til det, nyder jeg at løbe en tur. Når der er ferie på programmet elsker vi at være i Danmark, dog helst nær kysten, og hvis turen går længere væk skal der helst være varmt, og der er Alcudia på Mallorca være et godt bud.

Picture of Pia Olesen

Pia Olesen

Tlf: 69 15 96 50
E-mail: pia@esmark.dk

Description of Pia Olesen

Den 1/3 2017 begyndte jeg at arbejde hos Esmark. Jeg har arbejdet i forretning i mange år, deraf ti år som selvstændig kioskejer i Hvide Sande og turismen har altid været en vigtig del af mit liv. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande hvor jeg bor med min mand og vores yngste søn. Vi har to voksne sønner og tre børnebørn som vi ynder at bruge vores tid sammen med. Fritiden tilbringer jeg med familien og venner. Vi nyder en tur i skoven hvor vi gerne samler svampe. Jeg er et kreativt menneske og elsker alt i naturen. Vi bor tæt på klitterne og fjorden så det nyder vi meget. Ferier tilbringer vi gerne i Danmark som er et fantastisk dejligt land at feriere i. Dog kan en skiferie trække lidt i vores familie.

Picture of Rita Smedsgaard Byskov

Tlf: 69 15 96 47
E-mail: beatrix@esmark.dk

Description of Beatrix Haisch

I 2009 flyttede jeg til Danmark, oprindeligt kommer jeg fra Karlsruhe-området. Men kærligheden til Danmark var stærkere. I marts 2018 var heldet på min side og jeg blev en del af Team Esmark. Tidligere har jeg arbejdet i turistbranchen og ved derfor, hvad vores feriegæster sætter pris på. Og det vil jeg gerne formidle til alle vores feriegæster. Jeg elsker vestkysten og jeg er glad for at have fundet mit paradis her. Jeg bor på en lille gård med min mand, vores Siberian Huskys, mine heste samt høns, gæs og ænder. Her har vi endelig fået opfyldt vores drøm om egen Siberian Husky opdræt. Huskierne har en stor plads i mit liv, de giver mig følelsen af frihed og styrke. Jeg får min energi fra den store natur, de smukke strande og det stormfulde hav. Hvis tiden tillader det, tager vi på ture til stranden eller besøger de smukke landsbyer her på vestkysten.

Picture of Kirsten Juhl Skærlund

Kirsten Juhl Skærlund

Tlf: 69 15 96 53
E-mail: kirstens@esmark.dk

Description of Kirsten Juhl Skærlund

Den 1. Maj 2018 startede jeg som ferierådgiver hos Esmark. Jobbet som ferierådgiver er velkendt for mig, da jeg i 11år har haft samme dejlige job i en anden virksomhed. Jeg nyder at byde vores mange gæster velkommen og være med til at de får den bedste ferie på vestkysten. Jeg kommer fra Midtjylland, hvor min familie stadig bor, men jeg har fuldt og helt tabt mit hjerte til Hvide Sande og den friske, - og til tider barske natur. Her er højt til himlen og intet er så skønt som en forårsdag, hvor lærkens sang høres højt oppe for første gang. Mine børnebørn synes der er langt ud til mormor, men de elsker at være her. Det bliver til mange ture til stranden og havnen, hvor der altid er noget spændende at kikke på, og lækre is 😊 Ja, jeg elsker Vestkysten og mange andre smørhuller i Danmark, men tager også gerne til Grækenland, hvor jeg har besøgt flere af de charmerende græske øer. Sidste år gik turen til Kos, der var mine børn, min svigersøn og børnebørn med, så bliver det ikke bedre. Jeg sætter pris på hverdagen og kan glædes over de små og nære ting.

Picture of Louise R. Madsen

Louise R. Madsen
Kontorelev og Rengøringskoordinator

Tlf: 69 15 96 48
E-mail: louise@esmark.dk

Description of Louise R. Madsen

Jeg startede som elev hos Esmark d. 01.02.2017, efter et endt grundforløb på handelsskolen i december 2016. Forinden min start hos Esmark, gik jeg på Varde gymnasium, hvor jeg i min fritid og ferier arbejdede hos Nørre Nebel Minimarked, gennem 7 år. Jeg er vokset op på landet, 5 km fra Nørre Nebel, så jeg er godt kendt i området. Privat bor jeg i Nørre Nebel sammen med min kæreste, Kenneth, i en lille lejlighed. I min fritid kan jeg godt lide at bruge tiden sammen med min kæreste, familie og venner, samt at tage ud til henne strand og gå en tur langs vestkysten, eller at tage ud i Blåbjerg, og gå en dejlig lang tur i skoven.

Picture of Pernille Aagaard Nielsen

Pernille Aagaard Nielsen

Tlf: 69 15 96 49
E-mail: pernille@esmark.dk

Description of Pernille Aagaard Nielsen

Jeg startede som ferierådgiver hos Esmark d. 15. juni 2018, efter jeg blev færdiguddannet som serviceøkonom på Erhvervsakademi MidtVest i Holstebro. Min serviceøkonomuddannelse var med speciale i turisme, og derfor var et job som ferierådgiver en oplagt mulighed for mig, for at få lov at arbejde med al min teori fra studiet i praksis. Jeg bor i Stauning sammen med min kæreste, Marck og vores hund, Anton. Dog bor resten af min familie også i Stauning, så dem ser jeg også, så ofte jeg kan komme til det, samt venner og veninder. I min fritid elsker jeg at lave lækkert mad og hygge omkring et godt måltid, sammen med alle dem jeg holder af. Derudover vil jeg meget gerne gå en tur i smuk natur sammen med Anton. Når jeg rejser på ferie, er det altid til en ny destination. Jeg elsker at få nye oplevelser med i bagagen.

Rullende service

Picture of Pauli Brodde

Pauli Brodde
Servicetekniker/pooltekniker

Description of Pauli Brodde

Den 1. oktober 2011 startede jeg som servicemand og pooltekniker hos Esmark. Oprindeligt er jeg uddannet smed og maskinarbejder på havnen i Esbjerg. Jeg har haft adskillige jobs gennem årene, bl.a. som rejsemontør på tank- og containerskibe. De seneste snart 12 år har jeg været ansat i turistbranchen og arbejdet som servicemand. Jeg har certifikat på servicering af spa og pool, og har gjort det til mit speciale. Jeg er født og opvokset i Esbjerg, men bor i dag i Kvong. I min fritid holder jeg meget af at tage på jagt og gå lange ture i naturen.

Picture of Gert Nielsen

Gert Nielsen
Servicetekniker

Description of Gert Nielsen

Jeg er oprindeligt uddannet tømrer og arbejdet med dette fag i 39 år. Bl.a. som selvstændig tømrer i 14 år, hvor jeg byggede huse i Tyskland. I 2007 startede jeg hos Esmark som servicemand. Opgaverne her er meget forskellige, men min håndværker baggrund er bestemt en fordel i jobbet. Jeg bor i Hvide Sande og har 2 voksne børn. I min fritid motionerer jeg gerne, bl.a. på mountainbike i Blåbjerg Plantage. Derudover bruger jeg min fritid sammen med familie og gode venner.

Picture of Kurt Kristensen

Kurt Kristensen
Servicetekniker

Description of Kurt Kristensen

Jeg startede som servicemedarbejder hos Esmark i juli 2015. Inden da var jeg fisker i 13 år, havnebetjent på Havnen i Hvide Sande i 17 år og de seneste 3 år servicemedarbejder hos et andet lokalt bureau. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, hvor jeg også bor i dag med min kone. Sammen har vi 3 børn. Jeg holder meget af vores smukke natur med både hav og fjord. I min fritid elsker jeg at rejse, gå ture med vores 2 hunde og fiske fra molen med min søn.

Ejerrådgiver

Picture of Kristian Holm

Kristian Holm

Tlf: 61 28 05 06
E-mail: kristian@esmark.dk

Description of Kristian Holm

Efter i 8 år at have været selvstændig tømrer blev jeg i juli 2015 ansat som servicemedarbejder hos Esmark. I dag arbejder jeg som ejerrådgiver; et spændende job, hvor jeg har god brug af den erfaring, jeg har samlet ude i marken som servicemedarbejder. Jeg kommer fra Ringkøbing, hvor jeg også bor i dag med mine to børn. Jeg holder meget af den vestjyske natur og elsker at sejle en tur ud på fjorden – enten for at fiske eller se en smuk solnedgang.

Picture of Poul Madsbjerg Ebsen

Tlf: 69 15 96 34
E-mail: mettem@esmark.dk

Description of Mette Møller

Jeg afsluttede i 2009 min bachelor i kommunikation, engelsk og tysk ved HandelsHøjskolen i Herning og har efterfølgende arbejdet to år hos arbejdstøjsproducenten Mascot International i Silkeborg i den interne salgsafdeling. Nu er jeg imidlertid flyttet hjem til Hvide Sande igen, hvor jeg bor sammen med min mand og vores berner sennen ved Ringkøbing Fjord. Jeg startede hos Esmark i februar 2012, hvor jeg også havde et firemåneders sommerferiejob i 2006. Jeg sætter stor pris på, at jobbet hos Esmark byder på så mange forskelligartede opgaver. Her keder man sig aldrig! I min fritid er jeg glad for at løbe og læser også gerne en god krimi i ny og næ.

Picture of Sara Hernes

Sara Hernes

Tlf: 69 15 96 40
E-mail: sara@esmark.dk

Description of Sara Hernes

Jeg var så heldig at jeg blev esmakker i maj 2018. Jeg har altid interesseret mig for marketing og det har jeg også arbejdet med siden 2007, hvor jeg blev uddannet Markedsføringsøkonom.Sidenhen har jeg arbejdet primært med online marketing - både hos webbureauer og webshops.Nu glæder jeg mig hver dag over, at jeg hjælper fremtidige gæster med at finde frem til Esmark, både online og offline. Privat er jeg gift og har 3 dejlige børn. Jeg bruger min fritid med min familie og mine venner, og en gang imellem når jeg også ud på en lille løbetur eller op på spinningcyklen.

Picture of Oliver Schell

Oliver Schell

Tlf: 69 15 96 74
E-mail: oliver@esmark.dk

Description of Oliver Schell

Jeg blev i august 2016 en del af Esmark. Oprindelig kommer jeg fra Nordtyskland og har holdt sommerhusferie i Danmark i mange år. Inden jeg startede hos Esmark har jeg været ansat hos et andet udlejningsbureau og har samlet en del erfaringer indenfor sommerhusbranchen og i markedsføring af sommerhusferie. I Tyskland tog jeg en uddannelse indenfor sundhedsvæsnet, men allerede dengang startede min interesse for Online Medier, Online marketing, fotografering og for udvikling af turisme i Danmark. Jeg tilbringer min fritid sammen med familien, gerne i naturen, hvor vi går lange ture og nyder de smukke landskab og vores brusende Vesterhav.

Picture of Martin Backs

Direktør

E-mail: anders@esmark.dk

Description of Anders Thygesen

I 2007 fik min kone og jeg fornøjelsen af, at blive Esmark's 3. værtsfamilie siden opstarten i 1965. Udover et par år med titlen af auktionsmester i Hvide Sande, har jeg altid beskæftiget mig med folks ferier. Først som medindehaver af et skirejsebureau og senere som medindehaver af et konkurrerende sommerhusudlejningsbureau. Jeg er gift med Janni, og bortset fra et økonomistudie, så har jeg altid boet i Hvide Sande, hvorfra vi har opfostret vores fire børn. Fritiden bruges gerne ude i naturen, og udover gå- og løbeture så tilbringer jeg gerne tiden med en fiskestang i hånden.

Picture of Thomas Sørensen

Thomas Sørensen
Ejerrådgiver og salgs- og marketingdirektør

E-mail: thomas@esmark.dk

Description of Thomas Sørensen

Jeg er opvokset i Søndervig og er udlært hos B&O. Efter et års tid i London startede jeg hos Elite Sommerhusudlejning i 2000. Jeg glæder mig meget over at være blevet en del af Esmark efter fusionen i januar 2015. Privat bor jeg i Ringkøbing med min samlever og vores to dejlige børn. De holder mig godt beskæftiget i min fritid på vores nedlagte landbrugsejendom. Jeg elsker sport og dyrker gerne motion og spiller fodbold, når tiden tillader det.

Picture of Janni Thygesen

Janni Thygesen
Ferierådgiver og regnskabsassistent

E-mail: janni@esmark.dk

Description of Janni Thygesen

Jeg er oprindelig udlært på kontoret ved Hvide Sande Fiskeauktion, hvor jeg arbejdede i 23 år. I 2007 overtog min mand og jeg Esmark, hvor jeg nu deltager i det daglige arbejde og tager mig af regnskabet.

Jeg er bosiddende i Hvide Sande sammen med mand og 2 børn, derudover har vi 2 børn der er fløjet fra reden. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande og holder meget af naturen, - ikke mindst stranden og Vesterhavet. Fritiden bliver brugt med familie og venner og motion når tiden er til det.

Økonomi

Picture of Lars Hornshøj Vestergaard

Lars Hornshøj Vestergaard
Økonomi- og HR-chef

Tlf: 69 15 96 23
E-mail: lars@esmark.dk

Description of Lars Hornshøj Vestergaard

Jeg blev esmakker i juli 2018. Jeg startede i sin tid som revisorelev i Holstebro, der fortsatte jeg efter jeg var blevet udlært. Sidenhen har jeg arbejdet i forskellige økonomifunktioner på den anden side af bordet, og også prøvet at have ansvar for HR. Uddannelsesmæssigt har jeg samtidigt med mit arbejde læst HD i regnskabsvæsen og derefter taget en cand.merc.aud hos Syddansk Universitet i Kolding. Privat bor jeg i Holstebro sammen med min kone og vores 3 drenge. En god del af fritiden går med at støtte op omkring børnenes fritidsinteresser, hvor især håndbold fylder en del. Jeg nyder selv at løbe en tur eller cykle en tur på mountainbiken.

Picture of Majbrit Enevoldsen

Majbrit Enevoldsen
Regnskabsassistent

Tlf: 69 15 96 46
E-mail: majbrit@esmark.dk

Description of Majbrit Enevoldsen

Maj 1992 begyndte jeg min karriere hos Esmark, med en lille afbrydelse på knap 1½ år, hvor jeg prøvede kræfter med et andet erhverv. Men lysten til feriehus branchen forsvandt aldrig og i april 2009 startede jeg igen hos Esmark. Privat bor jeg i Hvide Sande sammen med min mand samt vores 2 børn. I fritiden er jeg sammen med familien og gode venner, og nyder en rask gå- eller cykeltur på den dejlige natursti, som går gennem heden eller en rask ridetur på vores hest ved stranden.

Picture of Gitte Fuglsang

Gitte Fuglsang
Regnskabsassistent

Tlf: 69 15 96 24
E-mail: gitte@esmark.dk

Description of Gitte Fuglsang

Jeg blev en af Esmakkerne 1/9-2018. Oprindelig er jeg udlært på et revisionskontor, og har efter min læretid arbejdet i flere virksomheder - altid med tilknytning til økonomiafdelingen. De seneste 5 år hos et andet udlejningsbureau.Privat bor jeg i Nr. Nebel med min mand og søn. Min fritid bruges på vores hund, hus og have samt meget gerne en tur i Blåbjerg på mountainbike eller en løbetur. Er vejret lidt ugæstfri nyder jeg at krybe sammen foran brændeovnen med en god bog.

Esmark på facebook

Vind kr. 3.650,-

Få gratis tips og ideer og vær med i lodtrækningen om feriegavekort.

Tilmeld nyhedsbrev

Find sommerhus

Ønsker til huset:
Nulstil » Alle søgekriterier » Skjul udvidet søgning »