Kontakt Esmark Feriehusudlejning – Bjerregård

Telefon
97 31 50 40
bjerregaard@esmark.dk

Vi træffes telefonisk mandag – lørdag mellem kl. 9 og 16.

Åbningstider og døgnvagt

Ferierådgivere

Billede af Martha Olesen

Martha Olesen
Bureauchef Bjerregård
og lejerskiftekontrol

Beskrivelse af Martha Olesen

Jeg startede i 2000 min karriere hos Esmark som rengøringshjælp om lørdagen, samtidig var jeg fuldtidsbeskæftiget hos Fiskeeksportør Edgar Madsen i Hvide Sande. I 2006 tog jeg springet og fik fuldtidsarbejde på kontoret hos Esmark og i 2008 fik jeg ansvaret for rengøringsdelen, hvilket jeg jo burde have de bedste forudsætninger for, idet jeg selv har været ”ude i marken i mange år”. Jeg bor i Hvide Sande sammen med min mand og vores 3 børn. Fritid er der ikke så meget af, men når der er tid til det, nyder jeg at løbe en tur. Når der er ferie på programmet elsker vi at være i Danmark, dog helst nær kysten, og hvis turen går længere væk skal der helst være varmt, og der er Alcudia på Mallorca være et godt bud.

Billede af Majbrit Enevoldsen

Majbrit Enevoldsen
Ferierådgiver & bogholder

Beskrivelse af Majbrit Enevoldsen

Maj 1992 begyndte jeg min karriere hos Esmark, med en lille afbrydelse på knap 1½ år, hvor jeg prøvede kræfter med et andet erhverv. Men lysten til feriehus branchen forsvandt aldrig og i april 2009 startede jeg igen hos Esmark. Privat bor jeg i Hvide Sande sammen med min mand samt vores 2 børn. I fritiden er jeg sammen med familien og gode venner, og nyder en rask gå- eller cykeltur på den dejlige natursti, som går gennem heden eller en rask ridetur på vores hest ved stranden.

Billede af Birte Neumann-Pross

Birte Neumann-Pross

Beskrivelse af Birte Neumann-Pross

Den 1.01.2013 startede jeg hos Esmark og de foregående knap 8 år har jeg været ansat i et af de andre feriehusbureauer i området. Jeg er meget glad for at arbejde i branchen og nyder kontakten med vores gæster og at ikke en dag er ens. I 2005 flyttede jeg til Danmark, oprindelig kommer jeg fra en landsby i nærheden af Lübeck. Jeg er udlært kontorassistent i en virksomhed inden for medicinal- og sikkerhedsteknik. I dag bor jeg i Houstrup tæt på den dejlige Blåbjerg Plantage sammen med min mand og vores lille datter. I min fritid elsker jeg en lang gåtur med familien eller en ridetur på mine islændere og nyder samværet med vores venner. Når jeg har ferie, bliver den mest holdt på vores gamle bondegård fra 1836, hvor der altid er noget at rive i.

Billede af Angelique Zander

Angelique Zander

Beskrivelse af Angelique Zander

Oprindeligt kommer jeg fra en lille landsby i nærheden af Hamborg. 2002 flyttede min familie og jeg til Hvide Sande. Jeg gik på Folkeskolen i Hvide Sande og senere på Gymnasiet i Ringkøbing. Efter jeg havde afsluttet gymnasiet tog jeg et sabbatår, hvor jeg arbejdede i en lille købmandsbutik udenfor Hvide Sande. I oktober 2011 startede jeg hos Esmark som afløser, fra 2012-2014 var jeg ansat som elev, og derefter blev jeg fastansat. Jeg bor sammen med min kæreste i en lille lejlighed, som ligger 300 meter fra stranden. Fritiden nyder jeg sammen med familie og venner. Jeg kan lide at læse en god bog og dyrker en smule motion.

Billede af Tenna Falkesgaard

Tenna Falkesgaard

Beskrivelse af Tenna Falkesgaard

I efteråret 2012 blev jeg færdig som cand. mag. i Kultur, Kommunikation og Globalisering med speciale i Markedskommunikation og Forbrug fra Aalborg Universitet, og var så heldig at blive ansat hos Esmark fra februar 2013. Derudover har jeg en bachelor i International Erhvervskommunikation i tysk og engelsk fra 2010. Jeg er opvokset i Hvide Sande, hvor jeg altid har følt mig hjemme og holdt mest til, så da mine studier lakkede mod enden, var det naturligt for mig at flytte tilbage igen. Gennem mine tidligere jobs har jeg på forskellig vis arbejdet med feriegæster og turisme og gjort mig nogle erfaringer, som helt sikkert vil gavne mig her hos Esmark. Privat bor jeg med min kæreste, Oliver, og sammen vil vi gerne rejse ud og opleve verden. Min fritid tilbringer jeg gerne sammen med familie, venner og vores hund Amy. Derudover kan jeg godt lide at lave mad, læse bøger og sørge for hus og hjem.

Billede af Pia Olesen

Pia Olesen

Beskrivelse af Pia Olesen

Den 1/3 2017 begyndte jeg at arbejde hos Esmark. Jeg har arbejdet i forretning i mange år, deraf ti år som selvstændig kioskejer i Hvide Sande og turismen har altid været en vigtig del af mit liv.
Jeg er født og opvokset i Hvide Sande hvor jeg bor med min mand og vores yngste søn. Vi har to voksne sønner og tre børnebørn som vi ynder at bruge vores tid sammen med. Fritiden tilbringer jeg med familien og venner. Vi nyder en tur i skoven hvor vi gerne samler svampe. Jeg er et kreativt menneske og elsker alt i naturen. Vi bor tæt på klitterne og fjorden så det nyder vi meget. Ferier tilbringer vi gerne i Danmark som er et fantastisk dejligt land at feriere i. Dog kan en skiferie trække lidt i vores familie.

Billede af Louise R. Madsen

Louise R. Madsen
Kontorelev

Beskrivelse af Louise R. Madsen

Jeg startede som elev hos Esmark d. 01.02.2017, efter et endt grundforløb på handelsskolen i december 2016. Forinden min start hos Esmark, gik jeg på Varde gymnasium, hvor jeg i min fritid og ferier arbejdede hos Nørre Nebel Minimarked, gennem 7 år. Jeg er vokset op på landet, 5 km fra Nørre Nebel, så jeg er godt kendt i området. Privat bor jeg i Nørre Nebel sammen med min kæreste, Kenneth, i en lille lejlighed. I min fritid kan jeg godt lide at bruge tiden sammen med min kæreste, familie og venner, samt at tage ud til henne strand og gå en tur langs vestkysten, eller at tage ud i Blåbjerg, og gå en dejlig lang tur i skoven.

Billede af Apollonia Sieglitz

Apollonia Sieglitz

Beskrivelse af Apollonia Sieglitz

Jeg blev en del af Esmark-familien i april 2017. Oprindeligt kommer jeg fra Tyskland og har været på ferie i Danmark i mere end 20 år. Efter at have været ansat hos VisitDenmark og hos et andet udlejningsbureau i Hamborg flyttede jeg til vestkystens smukkeste by Hvide Sande i 2016. Jeg kan godt lide udlejningsbranchen med bl.a. gæstekontakt, servicering af både gæster og ejere mm. Det er dejligt at bo tæt på fjorden og Vesterhavet. Hver årstid er unik og det giver masser af muligheder for at opleve området. I min fritid nyder jeg lange gåture med min hund i det fri, at opleve Danmark med den fantastiske kultur og natur samt at være sammen med venner og bekendte.

Ejerrådgiver

Billede af Stig Jørgensen

Stig Jørgensen

Beskrivelse af Stig Jørgensen

Jeg startede hos Esmark i oktober 2011. I lighed med flere af kollegerne, så er jeg også tilbage i feriehusbranchen, hvor jeg tidligere var ansat i et af de landsdækkende bureauer her i området. Esmark har for mig altid været indbegrebet kvalitet, og jeg ser frem til at være en del af det gode team, vi er. Jeg er oprindeligt fra Ringkøbing, men har været fraflyttet området i flere omgange, og er lige kommet ”hjem” igen. Oprindeligt er jeg uddannet inden for møbelbranchen, hvor jeg har arbejdet ca. 12 år, heraf 6 ½ år i USA. Jeg har altid beskæftiget mig med mennesker, og er glad for at være tilbage i branchen, og sætter som vore gæster og hus ejere, mere og mere pris på det fantastiske område vi bor i. Fritiden nyder jeg med mine 3 drenge, derudover holder jeg mig i form med løb og træning, og spiller golf på områdets dejlige baner.

Billede af Regina Sørensen

Regina Sørensen
Ejerrådgiver og bureauchef Søndervig

Beskrivelse af Regina Sørensen

Jeg er udlært i branchen og blev oprindeligt ansat hos Esmark som barselsvikar i 1996. Jeg har været her lige siden! Arbejdsopgaverne, her hos Esmark er meget varierende, og som daglig leder af kontoret har jeg mange forskellige opgaver, jeg står bl.a. primært for kontakten med vores husejere, både nye og eksisterende. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, hvor jeg i dag bor sammen med min mand og vores 3 piger. Vi bor lige ved fjorden og i fritiden benytter vi meget de anlagte stier i området til gåture med vores hund Molly, ligesom vi, i sommerhalvåret, hygger os ved kabelbanen i Hvide Sande. Udover det dyrker jeg gerne lidt motion og agerer chauffør og tilskuer til sportsarrangementer, hvor mine børn deltager.

Rullende service

Billede af Pauli Brodde

Pauli Brodde
Servicetekniker/pooltekniker

Beskrivelse af Pauli Brodde

Den 1. oktober 2011 startede jeg som servicemand og pooltekniker hos Esmark. Oprindeligt er jeg uddannet smed og maskinarbejder på havnen i Esbjerg. Jeg har haft adskillige jobs gennem årene, bl.a. som rejsemontør på tank- og containerskibe. De seneste snart 12 år har jeg været ansat i turistbranchen og arbejdet som servicemand. Jeg har certifikat på servicering af spa og pool, og har gjort det til mit speciale. Jeg er født og opvokset i Esbjerg, men bor i dag i Kvong. I min fritid holder jeg meget af at tage på jagt og gå lange ture i naturen.

Billede af Gert Nielsen

Gert Nielsen
Servicetekniker

Beskrivelse af Gert Nielsen

Jeg er oprindeligt uddannet tømrer og arbejdet med dette fag i 39 år. Bl.a. som selvstændig tømrer i 14 år, hvor jeg byggede huse i Tyskland. I 2007 startede jeg hos Esmark som servicemand. Opgaverne her er meget forskellige, men min håndværker baggrund er bestemt en fordel i jobbet. Jeg bor i Hvide Sande og har 2 voksne børn. I min fritid motionerer jeg gerne, bl.a. på mountainbike i Blåbjerg Plantage. Derudover bruger jeg min fritid sammen med familie og gode venner.

Billede af Kurt Kristensen

Kurt Kristensen
Servicetekniker

Beskrivelse af Kurt Kristensen

Jeg startede som servicemedarbejder hos Esmark i juli 2015. Inden da var jeg fisker i 13 år, havnebetjent på Havnen i Hvide Sande i 17 år og de seneste 3 år servicemedarbejder hos et andet lokalt bureau. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, hvor jeg også bor i dag med min kone. Sammen har vi 3 børn. Jeg holder meget af vores smukke natur med både hav og fjord. I min fritid elsker jeg at rejse, gå ture med vores 2 hunde og fiske fra molen med min søn.

Billede af Polle Larsen

Polle Larsen
Teamleder serviceafd. Bjerregård

Beskrivelse af Polle Larsen

Jeg blev ansat som servicemand hos Esmark i 2002. Jeg er uddannet skibstømrer og har arbejdet mange år på skibsværftet i Hvide Sande. I dag er jeg teamleder for serviceafdelingen i Esmark. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande, hvor jeg også bor i dag. Jeg er gift og har to voksne døtre. I min fritid dyrker jeg gerne sport eller kører en tur på min motorcykel.

Marketing

Billede af Theis Poulsen

Theis Poulsen
Fotograf

Beskrivelse af Theis Poulsen

Jeg er ansat som fotograf hos Esmark og kører hver dag rundt i området for at tage nye billeder af vores feriehuse. Oprindeligt er jeg uddannet multimediedesigner, men har de seneste 10 år udelukkende arbejdet som fotograf, heraf 7 år hos Bestseller. Jeg kommer fra Ringkøbing og bor nu i Herning sammen med min kæreste og lille søn. Når jeg har fri, kan jeg lide at køre på mountainbike, være sammen med familie og venner – og naturligvis at fotografere.

Billede af Mette Møller

Mette Møller
Online Marketing

Beskrivelse af Mette Møller

Jeg afsluttede i 2009 min bachelor i kommunikation, engelsk og tysk ved HandelsHøjskolen i Herning og har efterfølgende arbejdet to år hos arbejdstøjsproducenten Mascot International i Silkeborg i den interne salgsafdeling. Nu er jeg imidlertid flyttet hjem til Hvide Sande igen, hvor jeg bor sammen med min mand og vores berner sennen ved Ringkøbing Fjord. Jeg startede hos Esmark i februar 2012, hvor jeg også havde et firemåneders sommerferiejob i 2006. Jeg sætter stor pris på, at jobbet hos Esmark byder på så mange forskelligartede opgaver. Her keder man sig aldrig! I min fritid er jeg glad for at løbe og læser også gerne en god krimi i ny og næ.

Billede af Oliver Schell

Oliver Schell
Online Marketing

Beskrivelse af Oliver Schell

Jeg kommer fra Nordtyskland og blev i august 2016 en Esmakker. Inden da arbejdede jeg hos et andet udlejningsbureau, så jeg har en del erfaring indenfor branchen. Jeg har holdt mange ferier på den danske vestkyst, og derigennem har Danmark fået en hel særlig betydning for mig. Derfor var det heller ikke en svær beslutning, da jeg valgte at flytte herop. I Tyskland tog jeg en uddannelse indenfor sundhedsvæsnet, men allerede den gang var jeg også passioneret omkring online medier, fotografering og udviklingen af turismen i Danmark. Derudover kan jeg godt lide at mærke den begejstring vores skønne områder vækker hos vores feriegæster. Jeg tilbringer min fritid sammen med familien, gerne i naturen, hvor vi går lange ture og nyder de smukke landskaber.’

Billede af Martin Backs

Anders Thygesen
Direktør

Beskrivelse af Anders Thygesen

I 2007 fik min kone og jeg fornøjelsen af, at blive Esmark’s 3. værtsfamilie siden opstarten i 1965. Udover et par år med titlen af auktionsmester i Hvide Sande, har jeg altid beskæftiget mig med folks ferier. Først som medindehaver af et skirejsebureau og senere som medindehaver af et konkurrerende sommerhusudlejningsbureau. Jeg er gift med Janni, og bortset fra et økonomistudie, så har jeg altid boet i Hvide Sande, hvorfra vi har opfostret vores fire børn. Fritiden bruges gerne ude i naturen, og udover gå- og løbeture så tilbringer jeg gerne tiden med en fiskestang i hånden.

Billede af Thomas Sørensen

Thomas Sørensen
Ejerrådgiver og salgs- og marketingdirektør

Beskrivelse af Thomas Sørensen

Jeg er opvokset i Søndervig og er udlært hos B&O. Efter et års tid i London startede jeg hos Elite Sommerhusudlejning i 2000. Jeg glæder mig meget over at være blevet en del af Esmark efter fusionen i januar 2015. Privat bor jeg i Ringkøbing med min samlever og vores to dejlige børn. De holder mig godt beskæftiget i min fritid på vores nedlagte landbrugsejendom. Jeg elsker sport og dyrker gerne motion og spiller fodbold, når tiden tillader det.

Billede af Janni Thygesen

Janni Thygesen
Ferierådgiver og regnskabsansvarlig

Beskrivelse af Janni Thygesen

Jeg er oprindelig udlært på kontoret ved Hvide Sande Fiskeauktion, hvor jeg arbejdede i 23 år. I 2007 overtog min mand og jeg Esmark, hvor jeg nu deltager i det daglige arbejde og tager mig af regnskabet.

Jeg er bosiddende i Hvide Sande sammen med mand og 2 børn, derudover har vi 2 børn der er fløjet fra reden. Jeg er født og opvokset i Hvide Sande og holder meget af naturen, – ikke mindst stranden og Vesterhavet. Fritiden bliver brugt med familie og venner og motion når tiden er til det.