Højeste indtjening
Esmarks gennemsnitlige belægningsprocent er den højeste i alle de områder, hvor vi er til stede.
Hos Esmark kan vi være med til at sikre din investering i dit feriehus, for vi ved, hvad det handler om. Mere overskud til dig i en travl hverdag, udlejning uden bøvl – og en ekstra indtægt, der kan give dig mere luft i økonomien.
Vores feriehuse er de bedst udlejede i Rømø. Vi har erfaringen til at optimere din lejeindtægt, samt mange stamgæster, der kommer igen og igen. De passer godt på dit feriehus, og det holder dine omkostninger nede.
Hvis du i dag ikke udlejer dit feriehus, kan vi hos Esmark sikre dig en ekstra indtægt og tilbyde dig en fleksibilitet, som måske kunne hjælpe dig til at overveje udlejning.
Du bestemmer nemlig selv, hvornår og hvor meget du ønsker at udleje dit feriehus – hos Esmark er der ingen minimumskrav til udlejning.
Vi glæder os til at møde dig!
Bent, Jimmi, Michaela og Barbara
Team Esmark på Rømø
Af Jimmi Nielsen
Vi har nu snart været på Rømø i et år, og vi er kommet rigtig godt fra start. Vi har fået en fantastisk modtagelse og har sågar haft husejere og gæster, der har ventet på, at Esmark kom til Rømø. Vi har fået rigtig mange feriehuse til udlejning, hvoraf flere har startet udlejningen allerede i år, og vi har med stor glæde budt de første Esmark-gæster velkommen på øen.
Tilgangen af feriehuse til udlejning har da også været så overvældende, at vi har udvidet lokal- kontoret med en tilbygning. På Juvrevej 6 finder du nu både vores administration samt vores ejerværksted og vaskeri. Som husejer ved Esmark kan du her få gratis adgang til blandt andet ejerværkstedet, der indeholder professionelt værktøj til ethvert behov, samt vaskeriet med en moderne industrivaskemaskine og tørretumbler, som du kan bruge døgnet rundt – helt gratis. For når vi lover vores husejere en service i særklasse, så lever vi også op til det løfte.
Vores service omfatter også personlig ejerrådgivning. Vi står altid til rådighed for en snak om dit feriehus, uanset om du er husejer hos os eller ej. Vi rådgiver husejere om feriehusets udlejningspotentiale eller optimering af udlejning, samt om køb, renovering og ombygning af feriehuse. I samarbejde med vores husejere arbejder vi derudover løbende på at højne kvaliteten af feriehusene, da det er tiltag, som er med til at fremtidssikre gæsternes tilfredshed og øens attraktivitet.
Rømø har alt det, vores gæster efterspørger; en af Europas bredeste sandstrande, storslået natur langs dæmningen, fantastiske events som østersfestival, dragefestival og motorfestival, samt plads til ro og fordybelse i plantagerne. Ved at forvandle vores gæster til stamgæster sikrer vi vores husejere den bedste udlejning og styrker samtidig vores lokalområde på Rømø, men også Nationalpark Vadehavet, der rummer feriehuse på fastlandet ved Ballum, Arrild og Højer.
Vi elsker vores lokalområde, og vi vil gerne udvikle og værne om det med diverse grønne initiativer. Vi har etableret affaldssortering på lokalkontoret og sætter fokus på bæredygtigt legetøj til feriebørnene i vores skattekiste.
På lokalkontoret har vi udvidet vores team med Barbara, der er ferierådgiver, og Bent, som er servicetekniker. Kom endelig forbi og mød teamet. Her kan vi fortælle om vores planer om at bygge et nyt lokalkontor, som vores husejere og gæster vil få stor glæde af.
Vi har oplevet en stor interesse for Rømø, og vi tror på, at flere feriegæster i fremtiden vil få øjnene op for skønne Rømø. Vi mangler derfor fortsat flere feriehuse for at kunne imødekomme efterspørgslen fra vores mange stamgæster, der er på udkig efter et ’Esmark-hus’ på Rømø. Drømmer du om at udleje dit feriehus, eller vil du gerne optimere din udlejning, så giver vi dig gerne en gratis udlejningsvurdering af dit feriehus. Vi oplever, at de nye huse, som vi får til udlejning, opnår en god lejeindtægt som følge af efterspørgslen.
Vi tror på Rømøs potentiale – så skal vi ikke også udleje dit feriehus?
Jimmi Nielsen
Ejerrådgiver
Tlf.: 69 15 67 20
E-mail: jimmi@esmark.dk
Esmarks gennemsnitlige belægningsprocent er den højeste i alle de områder, hvor vi er til stede.
Tryghed er et nøgleord, både når man er på ferie, men også når man udlejer sit feriehus. Og med Esmark Fordelspakke er du dækket – uden selvrisiko.
Et gennemført servicekoncept betyder, at du kan møde os på kontoret 7 dage i ugen, har gratis opsyn af dit feriehus året rundt samt gratis benyttelse af vaskeri og ejerværksted.
Hos Esmark er det dig, der bestemmer, hvor meget du vil udleje. Vi har altid tid til en dialog og står klar med individuel rådgivning.
Hos Esmark samler vi på glade gæster. For vi ved, at glade gæster bliver til stamgæster hos os og hos dig. Og heldigvis har vi rigtig mange af dem.
»Vi udlejer tre huse ved Esmark, og det gør vi, fordi servicen er i top hele vejen rundt. Opstår der akutte problemer, for eksempel var varmen gået forleden i et af vores huse, så kom der en Esmark-servicetekniker ud for at kigge på det indenfor ganske kort tid. I dette tilfælde efter kun en halv time!
Det er altså service, og det giver os som husejere en stor tryghed og troen på, at tingene nok skal lykkes.
Har du spørgsmål til, hvordan det er at være husejer hos Esmark, så giv os bare et kald.«
Inga og Keld Petersen
Ejere af bl.a. Julianehåb 19 på Rømø
Tlf.: 21 90 38 81
Vi har en af vores mest erfarne ejerrådgivere tilknyttet Rømø, så hvorfor ikke lade Jimmi hjælpe dig videre med dine overvejelser om at udleje, optimere eller vedligeholde dit feriehus?
Udlejer du i dag dit feriehus igennem et andet bureau, så giver Jimmi dig gerne et tjek af din udlejningskontrakt, så du er sikker på, at du får markedets bedste vilkår.
Har du brug for rådgivning, eller vil du have en gratis og uforpligtende udlejningsvurdering af dit feriehus på Rømø, så kontakt Jimmi eller kig forbi vores kontor på Juvrevej 6.
Vi er ret overbeviste om, at du vil blive overrasket over, hvad vi kan tilbyde dig af fordele.
Jimmi Nielsen
Ejerrådgiver på Rømø
Tlf.: 69 15 67 20
E-mail: jimmi@esmark.dk
Ofte kan små forbedringer øge indtjeningen på dit feriehus.
Derfor har vi hos Esmark fem dygtige interne ejerrådgivere ansat, som udelukkende har til opgave at hjælpe dig med at få mest muligt ud af udlejningen af dit feriehus.
Vi har over 50 års erfaring med feriehusudlejning, og vi kender vores gæster og deres behov. Derfor ved vi også, hvordan man får stamgæster i sit feriehus.
Når du får dit feriehus til udlejning hos os, får du tilbudt en gennemgang af dit feriehus, hvor en af vores interne ejerrådgivere kommer med gode råd til, hvordan udlejningen kan optimeres.
Vi holder også løbende øje med dit feriehus og giver feedback på baggrund af de tilbagemeldinger, vi får fra gæsterne i dit feriehus.
På den måde sikrer vi, at du får mest muligt ud af at være husejer hos Esmark.
Her får du nogle generelle tips, som vi ved virker:
– giver et godt førstehåndsindtryk
– så gæsterne kan pakke ud
– giver stamgæster
– øger straks din udlejning
Michaela Rossen
Bureauchef
Tlf.: 69 15 96 35
E-mail: michaela@esmark.dk
»Vi har valgt Esmark, fordi vi gentagne gange har hørt så meget godt om firmaet. Især hører vi igen og igen, at hos Esmark er der bare ikke noget at komme efter med hensyn til rengøringen, der er over standard og fungerer 100 procent.
Vi har også haft en rigtig fin løbende kontakt til Esmark i forbindelse med vores skift af feriehusudlejning. Vi oplever, at vi bliver taget seriøst, og at der bliver arbejdet i begges interesse på at optimere udlejningen.
Har du spørgsmål til, hvorledes jeg, Niels Bo, oplever at være husejer ved Esmark, så ringer du bare.«
Niels Bo og Marianne Michaelsen
Ejere af Præstekraven 11 på Rømø
Tlf.: 40 44 98 66
Vores tyske feriegæster kalder Esmarks service for en ’Rundum-sorglos-Paket’. Vi kalder det bare god service…
Du og dine gæster kan altid komme i kontakt med os. Vi står til rådighed 24 timer i døgnet 365 dage om året, hvis uheldet er ude.
Vores serviceteknikere er håndværksmæssigt uddannede og kan derfor selv klare rigtig mange reparationer. Via iPads i servicebilerne er de altid 100% opdateret om aktuelle opgaver.
Sætter du udlejningen af dit feriehus på pause hen over vinteren, sørger vi for at vintersikre dit hus, så der er styr på indstillingerne af varmepumpe, radiatorer mv.
Skal der ske udbedringer ved dit feriehus, kører vi altid ud på en servicesag, inden vi evt. kontakter en håndværker. Som husejer er du altid med i den proces, hvis rekvirering af en håndværker er nødvendig. Det er det, vi forstår ved partnerskab.
»Esmark er kendt for at være på pletten, når det gælder både stort og småt, og den høje servicestandard er jeg glad for at bidrage til som servicetekniker her på Rømø.«
Bent Davidsen
Servicetekniker på Rømø
Esmark er den største lokale feriehusudlejer på Vestkysten, og vi sætter en ære i at bakke op om vores lokalområde.
Som på vores andre destinationer ønsker vi økonomisk og med praktisk hjælp at bakke op om det lokale foreningsliv og om andre gode lokale initiativer. Vi har den holdning, at hvad der er godt for lokalområdet er også godt for Esmark, vores husejere og vores gæster.
Når vi støtter gode lokale initiativer, sker det med afsæt i vores 4 kerneværdier; nærvær, passion, ansvar og fællesskab, samt med et fokus på bæredygtighed og respekt for den enestående natur i Rømø.
På vores hjemmeside kan du ansøge om støtte til lokale initiativer i Rømø. Vi er altid interesseret i, hvad der rører sig i lokalområdet, og giver det værdi og mening med et samarbejde, hører vi meget gerne fra dig.
Hos Esmark kan vi slet ikke lade være med at engagere os.
For vi elsker det, vi laver – og de mennesker, vi møder. Det er vores drivkraft. Og af denne drivkraft udspringer vores værdier: Nærvær, passion, ansvar og fællesskab.
Med imødekommenhed, smil og hurtig hjælp giver vi vores gæster en dejlig ferie og dig som husejere en udlejning i særklasse.
Vi brænder for at give dig og vores gæster en service ud over det sædvanlige – og det kan ses og mærkes. For det skal være trygt at være gæst og husejer hos Esmark.
»Selv efter 30 år i branchen elsker jeg mit arbejde, da det er så givende. Jeg oplever en spændende og udfordrende hverdag, hvor der aldrig er to dage, der er ens.
Det betyder meget for mig at være på fornavn med jer som husejere, da de personlige relationer betyder meget for mig. Det gør mig glad, når jeg kan sætte mit personlige præg på den gode gæsteoplevelse, og især, hvis de kommer igen og igen som stamgæster.
Det bekræfter mig nemlig i, at vi gør en forskel.«
Michaela Rossen
Bureauchef på Rømø
Tlf.: 69 15 96 35
E-mail: michaela@esmark.dk