Esmark i Blåvand
Få en nem ekstra indtægt uden bøvl
Hos Esmark kan vi være med til at sikre din investering i dit feriehus, for vi ved, hvad det handler om. Mere overskud til dig i en travl hverdag, udlejning uden bøvl – og en ekstra indtægt, der kan give dig mere luft i økonomien.
Vores feriehuse er de bedst udlejede i Blåvand. Vi har erfaringen til at optimere din lejeindtægt, samt mange stamgæster, der kommer igen og igen. De passer godt på dit feriehus, og det holder dine omkostninger nede.
Hvis du i dag ikke udlejer dit feriehus, kan vi hos Esmark sikre dig en ekstra indtægt og tilbyde dig en fleksibilitet, som måske kunne hjælpe dig til at overveje udlejning.
Du bestemmer nemlig selv, hvornår og hvor meget du ønsker at udleje dit feriehus – hos Esmark er der ingen minimumskrav til udlejning.
Vi glæder os til at møde dig!
Mange hilsner
Team Esmark i Blåvand
Blåvand og Ho er perler på Vestkysten
Af Henning Borg
Blåvand og Ho er blandt kendere de absolutte hot spots langs Vestkysten, og derfor har der aldrig hersket tvivl om, at Esmark gerne ville etablere et lokalkontor i området. Siden vores nye lokalkontor åbnede i 2019, har det været en fornøjelse for os at kunne give både gæster og husejere områdets bedste service.
Vores unikke og helt specielt indrettede lokalkontor tilbyder moderne faciliteter for at kunne imødekomme vores husejeres ønsker til service. Vaskeri, trailere og ejerværksted er en del af den Esmark-service i Blåvand, som vi tilbyder alle vores husejere ganske gratis døgnet rundt. Derudover har vi været med til at øge gennemsnitsudlejningen af feriehusene i Blåvand markant. Det har været en fornøjelse at byde flere og flere gæster velkommen til Blåvand og Ho til glæde for husejerne og lokalområdet.
Flere gæster har netop fået øjnene op for, at Blåvand tilbyder noget for enhver smag. I vores gæsteanmeldelser nævner de ofte Blåvands smukke og badevenlige strand, de fantastiske skov- og klitområder med de mange mountainbikeruter, det flotte og alsidige golfbaneanlæg og det spændende byliv med spisesteder og gode butikker, der har åbent året rundt. Her på lokalkontoret forstår vi godt, hvorfor mange af vores gæster nu vender tilbage som stamgæster til vores skønne lokalområde.
Vi vil gerne værne om vores lokalområde med diverse grønne initiativer. Vi har etableret affaldssortering på lokalkontoret og bruger miljøcertificerede rengøringsmidler. Vores serviceteknikere bruger elcykler som et supplement til deres servicebiler, og vi sætter øget fokus på bæredygtigt legetøj til feriebørnene i vores skattekiste. Også i ejerværkstedet har der været fokus på optimering. Alle vores motordrevne maskiner er udskiftet, så de nu udelukkende kører på el.
Du er mere end velkommen til at kigge forbi vores lokalkontor og få en rundtur, så vi kan give dig et indblik i vores specielle Esmark-service og kultur. Og har du tid til en snak om dit feriehus, så byder vi dig gerne på en kop økologisk kaffe, the eller kakao. Vi mangler fortsat flere feriehuse for at kunne imødekomme den store efterspørgsel fra vores mange stamgæster, der er på udkig efter et ’Esmark-hus’ i Blåvand. Drømmer du derfor om en bedre udlejning og flere gæsteri dit feriehus, så giver vi dig gerne en gratis og uforpligtende udlejningsvurdering.
Vi tror på Blåvands fortsatte potentiale, så skal vi ikke også udleje dit feriehus?
Henning BorgBureauchef i Blåvand Tlf.: 69 16 95 55 E-mail: henningb@esmark.dk
Danmarks stærkeste udlejningsbureau
Højeste indtjening
Esmarks gennemsnitlige belægningsprocent er den højeste i alle de områder, hvor vi er til stede.
100% tryghed
Tryghed er et nøgleord, både når man er på ferie, men også når man udlejer sit feriehus. Og med Esmark Fordelspakke er du dækket – uden selvrisiko.
Bedste service
Et gennemført servicekoncept betyder, at du kan møde os på kontoret 7 dage i ugen, har gratis opsyn af dit feriehus året rundt samt gratis benyttelse af vaskeri og ejerværksted.
Størst fleksibilitet
Hos Esmark er det dig, der bestemmer, hvor meget du vil udleje. Vi har altid tid til en dialog og står klar med individuel rådgivning.
Flest glade gæster
Hos Esmark samler vi på glade gæster. For vi ved, at glade gæster bliver til stamgæster hos os og hos dig. Og heldigvis har vi rigtig mange af dem.
»Vi har tidligere udlejet vores feriehus gennem en af de landsdækkende feriehusudlejere, men vi var ikke tilfredse med deres service og rengøring. Derfor skiftede vi til Esmark. Og det har vi ikke fortrudt. Vi har efter skiftet fået en bedre udlejning.
Esmark er fleksibel, og vi vælger selv, hvornår vi ønsker at udleje vores feriehus.
Deres medarbejdere er altid flinke og imødekommende, er nemme at komme i kontakt med, og de passer godt på vores feriehus. Hvis noget går i stykker, så kontakter de os altid, så vi hurtigt finder en løsning til glæde for gæsterne.
Ejerværkstedet, trailere og vaskeriet er til stor hjælp for os, og rengøringen er bare i orden.
Vi kan give Esmark vores bedste anbefalinger, og har du spørgsmål til, hvordan vi oplever forskellen fra vores tidligere udlejer og til Esmark, så giv os et kald!«
Hanne Esbjerg og Ejvind SøndergårdEjere af Hedetoftvej 41B i BlåvandTlf.: 60 60 89 20
Få personlig ejerrådgivning
Vi har tre af vores mest erfarne ejerrådgivere tilknyttet Blåvand, så hvorfor ikke lade Henning, Kristian eller Anders hjælpe dig videre med dine overvejelser om at udleje, optimere eller vedligeholde dit feriehus?
Udlejer du i dag dit feriehus igennem et andet bureau, så giver Henning, Kristian eller Anders dig gerne et tjek af din udlejningskontrakt, så du er sikker på, at du får markedets bedste vilkår.
Har du brug for rådgivning, eller vil du have en gratis og uforpligtende udlejningsvurdering af dit feriehus i Blåvand, så kontakt Henning, Kristian eller Anders eller kig forbi vores kontorpå Blåvandvej 1.
Vi er ret overbeviste om, at du vil blive overrasket over, hvad vi kan tilbyde dig af fordele.
Vi optimerer indtjeningen på dit feriehus
Ofte kan små forbedringer øge indtjeningen på dit feriehus. Derfor har vi hos Esmark fem dygtige interne ejerrådgivere ansat, som udelukkende har til opgave at hjælpe dig med at få mest muligt ud af udlejningen af dit feriehus.
Vi har over 50 års erfaring med feriehusudlejning, og vi kender vores gæster og deres behov. Derfor ved vi også, hvordan man får stamgæster i sit feriehus.
Når du får dit feriehus til udlejning hos os, får du tilbudt en gennemgang af dit feriehus, hvor en af vores interne ejerrådgivere kommer med gode råd til, hvordan udlejningen kan optimeres.
Vi holder også løbende øje med dit feriehus og giver feedback på baggrund af de tilbagemeldinger, vi får fra gæsterne i dit feriehus.
På den måde sikrer vi, at du får mest muligt ud af at være husejer hos Esmark.
Få rådgivning og tips
Her får du nogle generelle tips, som vi ved virker:
Velplejede udendørsarealer
– giver et godt førstehåndsindtryk
Godt med skabsplads
– så gæsterne kan pakke ud
Veludstyret køkken
– giver stamgæster
Rengøringsvenlige laminatgulve
Tillad 1 til 2 hunde i dit feriehus
– øger straks din udlejning
Kontakt mig for at få den bedste rådgivning omkring netop dit feriehus.
Gitte AlslevIntern ejerrådgiverTlf.: 69 16 95 51E-mail: gitte@esmark.dk
Dine Esmark-fordele
Markedets højeste belægningsprocent
Unik fordelspakke uden selvrisiko
Esmark VIP med partnerfordele og rabatter
Høj standard i rengøring og kontrol
Professionelt servicekoncept 24/7
Opsyn af dit feriehus året rundt
Målrettet og effektiv markedsføring
Glade og tilfredse gæster, der kommer igen
Egen ejerside, hvor du kan følge med i udlejningen
Gratis adgang til topmoderne ejerværksted, industrivaskemaskiner og trailere, døgnet rundt
Lokalkontor åbent 7 dage om ugen
Kompetent rådgivning
Og meget, meget mere …
»Min familie har udlejet feriehuse gennem Esmark i en årrække, og jeg anbefaler gerne Esmark til andre, hvis de leder efter et nyt udlejningsbureau.
Esmark er dygtige til at leje feriehuse ud, og jeg er meget tilfreds med både lejeindtægten, rengøringen og det høje serviceniveau. For Esmarks professionelle og dygtige medarbejdere har styr på det hele. De får tingene gjort, og jeg oplever aldrig noget bøvl som husejer. Vi skal aldrig selv gøre noget, og vi har fuld tillid til, at Esmark står for alt vedrørende huset og udlejningen.
Har du har spørgsmål til, hvordan det er at være husejer ved Esmark? Så ring gerne til mig!«
Brian JespersenEjer af Dakotavej 43 i Hvide Sande Tlf.: 21 20 17 22
Din tryghedspakke
Vores tyske feriegæster kalder Esmarks service for en ’Rundum-sorglos-Paket’. Vi kalder det bare god service…
Din tryghedspakke
Vores tyske feriegæster kalder Esmarks service for en ’Rundum-sorglos-Paket’. Vi kalder det bare god service…
Vagttelefon døgnet rundt
Du og dine gæster kan altid komme i kontakt med os. Vi står til rådighed 24 timer i døgnet 365 dage om året, hvis uheldet er ude.
Effektiv og hurtig ‘rullende service’
Vores serviceteknikere er håndværksmæssigt uddannede og kan derfor selv klare rigtig mange reparationer. Via iPads i servicebilerne er de altid 100% opdateret om aktuelle opgaver.
Vintersikring af dit feriehus
Sætter du udlejningen af dit feriehus på pause hen over vinteren, sørger vi for at vintersikre dit hus, så der er styr på indstillingerne af varmepumpe, radiatorer mv.
Minimering af dine omkostninger
Skal der ske udbedringer ved dit feriehus, kører vi altid ud på en servicesag, inden vi evt. kontakter en håndværker. Som husejer er du altid med i den proces, hvis rekvirering af en håndværker er nødvendig. Det er det, vi forstår ved partnerskab.
»Som servicetekniker hos Esmark er kommunikation et nøgleord for et godt samarbejde med både husejer og gæst.
Vores husejere værdsætter, at de i ejerværkstedet gratis kan låne næsten alt. Og skulle der være specielle ønsker eller behov, finder vi som regel en løsning på det.
For når vi lover udlejning uden bøvl, så handler det for os hos Esmark om at se muligheder frem for begrænsninger.«
Marc FarupServicetekniker i Blåvand E-mail: marc@esmark.dk
Esmark støtter lokalt med over 1 mio. kr. om året
Esmark er den største lokale feriehusudlejer på Vestkysten, og vi sætter en ære i at bakke op om vores lokalområde.
Som på vores andre destinationer ønsker vi økonomisk og med praktisk hjælp at bakke op om det lokale foreningsliv og om andre gode lokale initiativer. Vi har den holdning, at det, der er godt for lokalområdet, er også godt for Esmark, vores husejere og vores gæster.
Når vi støtter gode lokale initiativer, sker det med afsæt i vores 4 kerneværdier; nærvær, passion, ansvar og fællesskab, samt med et fokus på bæredygtighed og respekt for den enestående natur i Blåvand.
På vores hjemmeside kan du ansøge om støtte til lokale initiativer i Blåvand. Vi er altid interesseret i, hvad der rører sig i lokalområdet, og giver det værdi og mening med et samarbejde, hører vi meget gerne fra dig.
Esmarks værdier skal opleves – for energi, det smitter
Hos Esmark kan vi slet ikke lade være med at engagere os.
For vi elsker det, vi laver – og de mennesker, vi møder. Det er vores drivkraft. Og af denne drivkraft udspringer vores værdier: Nærvær, passion, ansvar og fællesskab.
Med imødekommenhed, smil og hurtig hjælp giver vi vores gæster en dejlig ferie og dig som husejere en udlejning i særklasse.
Vi brænder for at give dig og vores gæster en service ud over det sædvanlige – og det kan ses og mærkes. For det skal være trygt at være gæst og husejer hos Esmark.
»Jeg elsker at arbejde med mennesker. Det er netop samarbejdet med vores gæster og husejere, der gør mit arbejde så spændende. Jeg oplever en hverdag, hvor der er mange bolde i luften, og ikke to dage er ens. Her nyder jeg at være behjælpelig og yde den bedste service.
Hos Esmark er der plads til personlig udvikling, og jeg er stolt over, at fremdrift og ”We love people” bliver gjort til virkelighed til gavn for gæster og husejere.«
Rikke LarsenFerierådgiver i Blåvand Tlf.: 69 15 96 71 E-mail: rikkel@esmark.dk