Esmark på Fanø
Få en nem ekstra indtægt uden bøvl
Hos Esmark kan vi være med til at sikre din investering i dit feriehus, for vi ved, hvad det handler om. Mere overskud til dig i en travl hverdag, udlejning uden bøvl – og en ekstra indtægt, der kan give dig mere luft i økonomien.
Vores feriehuse er de bedst udlejede på Fanø. Vi har erfaringen til at optimere din lejeindtægt, samt mange stamgæster, der kommer igen og igen. De passer godt på dit feriehus, og det holder dine omkostninger nede.
Hvis du i dag ikke udlejer dit feriehus, kan vi hos Esmark sikre dig en ekstra indtægt og tilbyde dig en fleksibilitet, som måske kunne hjælpe dig til at overveje udlejning.Du bestemmer nemlig selv, hvornår og hvor meget du ønsker at udleje dit feriehus – hos Esmark er der ingen minimumskrav til udlejning.
Vi glæder os til at møde dig!
Mange hilsner
Team Fanø
Vi takker for den flotte modtagelse på Fanø
Af Nikolaj Gramstrup
Vi har nu været på Fanø i et år – og hvilket år! Det har simpelthen været helt fantastisk, og vi er helt blæst bagover af den hjertelige modtagelse, vi har fået på denne skønne ø. Min familie og jeg har ikke fortrudt, at vi tog springet og blev øboere. Vi er virkelig blevet godt modtaget og er meget taknemmelige for det.
Fanø er fantastisk, og den udvikling, vi oplever, er meget i tråd med den tidsånd, vi lever i, med mere fokus på slow-living, frivillighed og natur- oplevelser. Tæt på alt og med gode lokale gourmetoplevelser. Man oplever virkelig historiens vingesus under de fantastiske Fannikerdage, men også når man begiver sig rundt i de smalle gader og stier med de gamle, skæve og charmerende Fanøhuse. Fanø er i en positiv udvikling på hele øen, hvor der bliver investeret i både renovering af sommerhuse og helårshuse. Tiltag som er med til at fremtidssikre gæsternes tilfredshed og øens attraktivitet.
Vores gæster er vilde med Fanø, øens smukke natur og unikke strande. Vi har haft Esmark-gæster på Fanø, som har booket ferie hos Esmark siden midten af 90’erne. I år havde de deres første ferie på Fanø. De har nu tabt hjertet til denne skønne ø og har sagt, at de snart vender tilbage. Det glæder os! For ved at forvandle gæster til stamgæster sikrer vi vores husejere den bedste udlejning og styrker samtidig vores lokalområde fra Fanø Bad over Rindby til Sønderho.
Vi elsker vores lokalområde, og vi vil gerne udvikle og værne om det med diverse grønne initiativer. Esmark Fanø er det første af Esmarks kontorer, hvor vores transportmidler udelukkende er drevet af el. Vi har etableret affaldssortering på lokalkontoret og sætter fokus på bæredygtigt legetøj til feriebørnene i vores skattekiste.
På lokalkontoret har vi udvidet vores team med Mia og Tatjana, der er ferierådgivere, og Finn, som er servicetekniker. Kom endelig forbi og mød teamet. Her kan vi fortælle om vores planer om at bygge et nyt lokalkontor, som vores husejere og gæster vil få stor glæde af.
Vi har oplevet en stor interesse for Fanø, og vi tror på, at flere feriegæster i fremtiden vil få øjnene op for skønne Fanø. Vi mangler derfor fortsat flere feriehuse for at kunne imødekomme efterspørgslen fra vores mange stamgæster, der er på udkig efter et ’Esmark-hus’ på Fanø. Drømmer du om bedre udlejning og mange stamgæster, så giver vi dig gerne en gratis udlejningsvurdering af dit feriehus. Vi oplever, at de nye huse, som vi får til udlejning, opnår en god lejeindtægt som følge af efterspørgslen.
Vi tror på Fanøs potentiale, så skal vi ikke også udleje dit feriehus?
Nikolaj GramstrupBureauchef og ejerrådgiver på Fanø Tlf.: 69 15 96 82E-mail: nikolaj@esmark.dk
Danmarks stærkeste udlejningsbureau
Højeste indtjening
Esmarks gennemsnitlige belægningsprocent er den højeste i alle de områder, hvor vi er til stede.
100% tryghed
Tryghed er et nøgleord, både når man er på ferie, men også når man udlejer sit feriehus. Og med Esmark Fordelspakke er du dækket – uden selvrisiko.
Bedste service
Et gennemført servicekoncept betyder, at du kan møde os på kontoret 7 dage i ugen, har gratis opsyn af dit feriehus året rundt samt gratis benyttelse af vaskeri og ejerværksted.
Størst fleksibilitet
Hos Esmark er det dig, der bestemmer, hvor meget du vil udleje. Vi har altid tid til en dialog og står klar med individuel rådgivning.
Flest glade gæster
Hos Esmark samler vi på glade gæster. For vi ved, at glade gæster bliver til stamgæster hos os og hos dig. Og heldigvis har vi rigtig mange af dem.
»Vi har valgt Esmark, fordi vi får en god personlig service, og fordi vi oplever en tilgængelighed, der gør en forskel. Vi sidder aldrig i telefon-kø for at komme i kontakt med en medarbejder, og vi bliver mødt med stor åbenhed i forhold til vores ønsker af topmotiverede og søde medarbejdere hos Esmark Fanø.
Desuden er vi vilde med Esmarks sortiment i ejerværkstedet med hensyn til udlån af værktøj og redskaber, der gør det nemt for os, når vi har småting, der skal ordnes i vores feriehuse, eller hvis vi lige har en dyne eller et tæppe, der skal vaskes.
Har du spørgsmål til Esmark som udlejningsbureau, så giv os et kald!«
Marianne og Karsten Fogh JensenEjere af Nytoften 18 og Nybyvej 9 på Fanø
Tlf.: 53 60 85 42 / 29 43 85 42
Få personlig ejerrådgivning
Vi har en af vores mest erfarne ejerrådgivere tilknyttet Fanø, så hvorfor ikke lade Nikolaj hjælpe dig videre med dine overvejelser om at udleje, optimere eller vedligeholde dit feriehus?
Udlejer du i dag dit feriehus igennem et andet bureau, så giver Nikolaj dig gerne et tjek af din udlejningskontrakt, så du er sikker på, at du får markedets bedste vilkår.
Har du brug for rådgivning, eller vil du have en gratis og uforpligtende udlejningsvurdering af dit feriehus på Fanø, så kontakt Nikolaj eller kig forbi vores kontor på Kirkevejen 13C.
Vi er ret overbeviste om, at du vil blive overrasket over, hvad vi kan tilbyde dig af fordele.
Nikolaj GramstrupBureauchef og ejerrådgiver på Fanø Tlf.: 69 15 96 82E-mail: nikolaj@esmark.dk
Vi optimerer indtjeningen på dit feriehus
Ofte kan små forbedringer øge indtjeningen på dit feriehus. Derfor har vi hos Esmark fem dygtige interne ejerrådgivere ansat, som udelukkende har til opgave at hjælpe dig med at få mest muligt ud af udlejningen af dit feriehus.
Vi har over 50 års erfaring med feriehusudlejning, og vi kender vores gæster og deres behov. Derfor ved vi også, hvordan man får stamgæster i sit feriehus.
Når du får dit feriehus til udlejning hos os, får du tilbudt en gennemgang af dit feriehus, hvor en af vores interne ejerrådgivere kommer med gode råd til, hvordan udlejningen kan optimeres.
Vi holder også løbende øje med dit feriehus og giver feedback på baggrund af de tilbagemeldinger, vi får fra gæsterne i dit feriehus.
På den måde sikrer vi, at du får mest muligt ud af at være husejer hos Esmark.
Få rådgivning og tips
Her får du nogle generelle tips, som vi ved virker:
Velplejede udendørsarealer
– giver et godt førstehåndsindtryk
Godt med skabsplads
– så gæsterne kan pakke ud
Veludstyret køkken
– giver stamgæster
Rengøringsvenlige laminatgulve
Tillad 1 til 2 hunde i dit feriehus
– øger straks din udlejning
Kontakt mig for at få den bedste rådgivning omkring netop dit feriehus.
Gitte AlslevIntern ejerrådgiverTlf.: 69 16 95 51E-mail: gittea@esmark.dk
Dine Esmark-fordele
Markedets højeste belægningsprocent
Unik fordelspakke uden selvrisiko
Esmark VIP med partnerfordele og rabatter
Høj standard i rengøring og kontrol
Professionelt servicekoncept 24/7
Opsyn af dit feriehus året rundt
Målrettet og effektiv markedsføring
Glade og tilfredse gæster, der kommer igen
Egen ejerside, hvor du kan følge med i udlejningen
Gratis adgang til topmoderne ejerværksted, industrivaskemaskiner og trailere, døgnet rundt
Lokalkontor åbent 7 dage om ugen
Kompetent rådgivning
Og meget, meget mere …
»Vi har valgt Esmark først og fremmest på grund af den fleksibilitet, vi er blevet præsenteret for i hele forløbet. Især i forhold til hvor meget og hvor lidt vi gerne vil udleje vores ferielejlighed.
Desuden finder vi håndteringen af rengøringen helt i top. Vi har oplevet, at det er et fast personale, der gør rent i vores ferielejlighed, og det giver virkelig en god kvalitet og en genkendelighed, som vi kun kan rose. Det er også rart at vide, at de ansatte får en god løn. Det ses altså også i rengøringen.
Det er også fantastisk at kunne benytte ejerværkstedet, når som helst vi har lyst, hvor vi bare kommer ind med en kode. Det er skønt at kunne få vasket dyner og tæpper ganske gratis, når det passer os.
Har du/I et spørgsmål til, hvordan vi oplever at være husejere ved Esmark, så er I velkommen til at give et kald.«
Jeanette MarcussenEjer af Strandvejen 44G, Fanø Bad Tlf.: 24 24 83 12
Din tryghedspakke
Vores tyske feriegæster kalder Esmarks service for en ’Rundum-sorglos-Paket’. Vi kalder det bare god service…
Din tryghedspakke
Vores tyske feriegæster kalder Esmarks service for en ’Rundum-sorglos-Paket’. Vi kalder det bare god service…
Vagttelefon døgnet rundt
Du og dine gæster kan altid komme i kontakt med os. Vi står til rådighed 24 timer i døgnet 365 dage om året, hvis uheldet er ude.
Effektiv og hurtig ‘rullende service’
Vores serviceteknikere er håndværksmæssigt uddannede og kan derfor selv klare rigtig mange reparationer. Via iPads i servicebilerne er de altid 100% opdateret om aktuelle opgaver.
Vintersikring af dit feriehus
Sætter du udlejningen af dit feriehus på pause hen over vinteren, sørger vi for at vintersikre dit hus, så der er styr på indstillingerne af varmepumpe, radiatorer mv.
Minimering af dine omkostninger
Skal der ske udbedringer ved dit feriehus, kører vi altid ud på en servicesag, inden vi evt. kontakter en håndværker. Som husejer er du altid med i den proces, hvis rekvirering af en håndværker er nødvendig. Det er det, vi forstår ved partnerskab.
»Vi går den ekstra mil hos Esmark for at hjælpe vores gæster og husejere.Hos Esmark bestræber vi os på at yde den ultimative service, når der er brug for hjælp, så det både kan ses og mærkes.
Derfor sætter vi handling bag ordene og reagerer prompte på alle henvendelser.Vi sætter en ære i, at vores ejerværksted altid står klart til brug for jer som husejere.«
Finn Sminge MaschoreckServicetekniker på Fanø
Esmark støtter lokalt med over 1 mio. kr. om året
Esmark er den største lokale feriehusudlejer på Vestkysten, og vi sætter en ære i at bakke op om vores lokalområde.
Som på vores andre destinationer ønsker vi økonomisk og med praktisk hjælp at bakke op om det lokale foreningsliv og om andre gode lokale initiativer. Vi har den holdning, at hvad der er godt for lokalområdet er også godt for Esmark, vores husejere og vores gæster.
Når vi støtter gode lokale initiativer, sker det med afsæt i vores 4 kerneværdier; nærvær, passion, ansvar og fællesskab, samt med et fokus på bæredygtighed og respekt for den enestående natur i Fanø.
På vores hjemmeside kan du ansøge om støtte til lokale initiativer i Fanø. Vi er altid interesseret i, hvad der rører sig i lokalområdet, og giver det værdi og mening med et samarbejde, hører vi meget gerne fra dig.
Esmarks værdier skal opleves – for energi, det smitter
Hos Esmark kan vi slet ikke lade være med at engagere os.
For vi elsker det, vi laver – og de mennesker, vi møder. Det er vores drivkraft. Og af denne drivkraft udspringer vores værdier: Nærvær, passion, ansvar og fællesskab.
Med imødekommenhed, smil og hurtig hjælp giver vi vores gæster en dejlig ferie og dig som husejere en udlejning i særklasse.
Vi brænder for at give dig og vores gæster en service ud over det sædvanlige – og det kan ses og mærkes. For det skal være trygt at være gæst og husejer hos Esmark.
»Hos Esmark sætter vi stor pris på at møde hver eneste gæst og husejer med et smil. Vi er overbeviste om, at skræddersyet og personlig service er med til at gøre en forskel, og det er netop det, vi stræber efter hver eneste dag.
Vores mål er ikke kun at opfylde gæster og husejeres forventninger, men at overgå dem, da der for os næsten ikke findes noget, der ikke kan lade sig gøre.
Alt dette er med til at gøre, at jeg hver dag føler mig motiveret til at møde på arbejde med glæde og engagement. Vi glæder os til, at du får fornøjelsen af at opleve Fanø, den uberørte natur og pulserende kultur.«
Lone TarpFerierådgiver på Fanø Tlf.: 69 15 96 76E-mail: lonet@esmark.dk