Esmark i Bjerregård
Få en nem ekstra indtægt uden bøvl
Hos Esmark kan vi være med til at sikre din investering i dit feriehus, for vi ved, hvad det handler om. Mere overskud til dig i en travl hverdag, udlejning uden bøvl – og en ekstra indtægt, der kan give dig mere luft i økonomien.
Vores feriehuse er de bedst udlejede i Bjerregård. Vi har erfaringen til at optimere din lejeindtægt, samt mange stamgæster, der kommer igen og igen. De passer godt på dit feriehus, og det holder dine omkostninger nede.
Hvis du i dag ikke udlejer dit feriehus, kan vi hos Esmark sikre dig en ekstra indtægt og tilbyde dig en fleksibilitet, som måske kunne hjælpe dig til at overveje udlejning.Du bestemmer nemlig selv, hvornår og hvor meget du ønsker at udleje dit feriehus – hos Esmark er der ingen minimumskrav til udlejning.
Vi glæder os til at møde dig!
Mange hilsner
Team Esmark i Bjerregård
Service i særklasse i Bjerregård
Af Martha Olesen
Siden Mathilda og Verner Esmarch startede firmaet i Bjerregård i 1965, har vores største mission altid været at give en oprigtig god serviceoplevelse. Forventningerne bliver højere og højere, så det gør vores serviceniveau derfor også helt naturligt. Da høj service hos os er en selvfølge, er der ingen tvivl om, at man som medarbejder hos Esmark skal have et helt specielt DNA.
Vi går gerne den ekstra mil, for at vores gæster og ejere får den bedste oplevelse. Dette bekræfter bl.a. også vores happy or not-terminal med en gæstetilfredshed på 96%.
I løbet af vores mere end 50 års virke er vores grundstamme af huse blevet meget stabil, hvilket gør, at vi i dag har små 900 huse tilknyttet udlejning her fra lokalkontoret i området fra Nymindegab i syd til Haurvig i nord, herunder Hegnet, Bjerregård og Skodbjerge. Det viser for mig, at vi hos Esmark stadig gør det rigtige i de prioriteringer og værdier, som vi alle lever efter hver dag.
Denne succes vil mange husejere gerne være en del af, ligesom gæstetilfredsheden viser, at det også er gældende for vores mange glade stam-gæster. Mange af vores gæster er i dag anden og tredje generation, som nu kommer med egne familier. Og hvor Bjerregård for år tilbage ikke altid har været gæsternes foretrukne område, viser belægningstal nu, at området ligger helti top. Flere feriegæster har fået øjnene op for roen og den storslåede natur, som de gang på gang bjergtages af, og vi mærker klart den stigende interesse for vores lokalområde.
Når vi snakker udvikling, snakker vi helt automatisk også bæredygtighed. Dette er for mange blevet et vigtigt parameter i hverdagen, så det skal det selvfølgelig også være i ferien. Vi har alle et ansvar, og det tager vi naturligvis også hos Esmark med gode tiltag. Blandt andet er legetøjet til vores skattekister lavet af bioplast, vi sorterer alt affald og bruger miljøcertificerede rengøringsmidler. I forhold til rengøringsmidlerne genbruger vi nu også alle plastflasker.
Vi har fået opsat en ”tankstation” med vores rengøringsmidler, hvor rengøringsmedarbejderne helt ukompliceret fra weekend til weekend kan genfylde de tomme rengøringsflasker.I vores ejerværksted er alle vores motordrevne maskiner udskiftet, så de nu udelukkende kører på el. Så det er ikke kun serviceniveauet hos Esmark, som stiger, det gør vores ansvarsfølelse også i høj grad.
Vi mangler fortsat flere feriehuse for at kunne imødekomme den store efterspørgsel fra vores mange stamgæster, der er på udkig efter et ’Esmark-hus’ i Bjerregård. Drømmer du derfor om en bedre udlejning og flere gæster i dit feriehus, så giver vi dig gerne en gratis og uforpligtende udlejningsvurdering. Vi tror på Bjerregårds fortsatte potentiale, så skal vi ikke også udleje dit feriehus?
Martha OlesenBureauchef i BjerregårdTlf.: 69 15 96 45E-mail: martha@esmark.dk
Danmarks stærkeste udlejningsbureau
Højeste indtjening
Esmarks gennemsnitlige belægningsprocent er den højeste i alle de områder, hvor vi er til stede.
100% tryghed
Tryghed er et nøgleord, både når man er på ferie, men også når man udlejer sit feriehus. Og med Esmark Fordelspakke er du dækket – uden selvrisiko.
Bedste service
Et gennemført servicekoncept betyder, at du kan møde os på kontoret 7 dage i ugen, har gratis opsyn af dit feriehus året rundt samt gratis benyttelse af vaskeri og ejerværksted.
Størst fleksibilitet
Hos Esmark er det dig, der bestemmer, hvor meget du vil udleje. Vi har altid tid til en dialog og står klar med individuel rådgivning.
Flest glade gæster
Hos Esmark samler vi på glade gæster. For vi ved, at glade gæster bliver til stamgæster hos os og hos dig. Og heldigvis har vi rigtig mange af dem.
»Vi har fået Esmark anbefalet, og det er vi glade for. I bund og grund bruger vi Esmark, fordi vi havde hørt, at man lejer godt ud ved jer, og det holder stik.
Det er fornemt med ejerværkstedet, som vi har benyttet flere gange til vask af tæpper og dyner. Rengøringen er fin, og vi har generelt en god kommunikation med alt personale.
Det er en god service, at vi bliver ringet op af en servicetekniker, inden der for eksempel bliver tilkaldt en håndværker til sommerhuset.
Vi føler os generelt godt informeret om stort og småt vedrørende vores udlejning gennem Esmark.
Har du spørgsmål til, hvordan vi oplever det at være husejer ved Esmark, så kontakt os gerne.«
Jens HouborgEjer af Bjerregårdsvej 393 i Bjerregård Tlf.: 53 66 96 95
Få personlig ejerrådgivning
Vi har tre af vores mest erfarne ejerrådgivere tilknyttet Bjerregård, så hvorfor ikke lade Poul, Kristian eller Morten hjælpe dig videre med dine overvejelser om at udleje, optimere eller vedligeholde dit feriehus?
Udlejer du i dag dit feriehus igennem et andet bureau, så giver Poul, Kristian eller Morten dig gerne et tjek af din udlejningskontrakt, så du er sikker på, at du får markedets bedste vilkår.
Har du brug for rådgivning, eller vil du have en gratis og uforpligtende udlejningsvurderingaf dit feriehus i Bjerregård, så kontakt Poul, Kristian eller Morten eller kig forbi vores kontor på Sdr. Klitvej 195.
Vi er ret overbeviste om, at du vil blive overrasket over, hvad vi kan tilbyde dig af fordele.
Vi optimerer indtjeningen på dit feriehus
Ofte kan små forbedringer øge indtjeningen på dit feriehus. Derfor har vi hos Esmark fem dygtige interne ejerrådgivere ansat, som udelukkende har til opgave at hjælpe dig med at få mest muligt ud af udlejningen af dit feriehus.
Vi har over 50 års erfaring med feriehusudlejning, og vi kender vores gæster og deres behov. Derfor ved vi også, hvordan man får stamgæster i sit feriehus.
Når du får dit feriehus til udlejning hos os, får du tilbudt en gennemgang af dit feriehus, hvor en af vores interne ejerrådgivere kommer med gode råd til, hvordan udlejningen kan optimeres.
Vi holder også løbende øje med dit feriehus og giver feedback på baggrund af de tilbagemeldinger, vi får fra gæsterne i dit feriehus.
På den måde sikrer vi, at du får mest muligt ud af at være husejer hos Esmark.
Få rådgivning og tips
Her får du nogle generelle tips, som vi ved virker:
Velplejede udendørsarealer
– giver et godt førstehåndsindtryk
Godt med skabsplads
– så gæsterne kan pakke ud
Veludstyret køkken
– giver stamgæster
Rengøringsvenlige laminatgulve
Tillad 1 til 2 hunde i dit feriehus
– øger straks din udlejning
Kontakt mig for at få den bedste rådgivning omkring netop dit feriehus.
Anita Holm SørensenIntern ejerrådgiverTlf.: 92 15 66 30E-mail: anitah@esmark.dk
Dine Esmark-fordele
Markedets højeste belægningsprocent
Unik fordelspakke uden selvrisiko
Esmark VIP med partnerfordele og rabatter
Høj standard i rengøring og kontrol
Professionelt servicekoncept 24/7
Opsyn af dit feriehus året rundt
Målrettet og effektiv markedsføring
Glade og tilfredse gæster, der kommer igen
Egen ejerside, hvor du kan følge med i udlejningen
Gratis adgang til topmoderne ejerværksted, industrivaskemaskiner og trailere, døgnet rundt
Lokalkontor åbent 7 dage om ugen
Kompetent rådgivning
Og meget, meget mere …
»Jeg har været husejer hos Esmark siden 1993, og det har gennem alle årene altid været et positivt samarbejde baseret på gode lejeindtægter og service i særklasse. For uanset om jeg er i kontakt med ferie- eller ejerrådgivere, så er de altid imødekommende og giver kompetente svar og rådgivning.
Serviceteknikerne er meget pålidelige og hjælpsomme, hvilket betyder meget for mig, da jeg bor langt fra mit feriehus. Netop derfor er det også en stor hjælp, at jeg gratis kan låne værktøj og trailere ved ejerværkstedet.
Deres høje serviceniveau er vigtigt og afgørende for mig – og her leverer Esmark bare gang på gang.«
Jens Christian NissenEjer af Plantagen 8 i Bjerregård
Din tryghedspakke
Vores tyske feriegæster kalder Esmarks service for en ’Rundum-sorglos-Paket’. Vi kalder det bare god service…
Din tryghedspakke
Vores tyske feriegæster kalder Esmarks service for en ’Rundum-sorglos-Paket’. Vi kalder det bare god service…
Vagttelefon døgnet rundt
Du og dine gæster kan altid komme i kontakt med os. Vi står til rådighed 24 timer i døgnet 365 dage om året, hvis uheldet er ude.
Effektiv og hurtig ‘rullende service’
Vores serviceteknikere er håndværksmæssigt uddannede og kan derfor selv klare rigtig mange reparationer. Via iPads i servicebilerne er de altid 100% opdateret om aktuelle opgaver.
Vintersikring af dit feriehus
Sætter du udlejningen af dit feriehus på pause hen over vinteren, sørger vi for at vintersikre dit hus, så der er styr på indstillingerne af varmepumpe, radiatorer mv.
Minimering af dine omkostninger
Skal der ske udbedringer ved dit feriehus, kører vi altid ud på en servicesag, inden vi evt. kontakter en håndværker. Som husejer er du altid med i den proces, hvis rekvirering af en håndværker er nødvendig. Det er det, vi forstår ved partnerskab.
Esmark støtter lokalt med over 1 mio. kr. om året
Esmark er den største lokale feriehusudlejer på Vestkysten, og vi sætter en ære i at bakke op om vores lokalområde.
Som på vores andre destinationer ønsker vi økonomisk og med praktisk hjælp at bakke op om det lokale foreningsliv og om andre gode lokale initiativer. Vi har den holdning, at hvad der er godt for lokalområdet er også godt for Esmark, vores husejere og vores gæster.
Når vi støtter gode lokale initiativer, sker det med afsæt i vores 4 kerneværdier; nærvær, passion, ansvar og fællesskab, samt med et fokus på bæredygtighed og respekt for den enestående natur i Bjerregård.
På vores hjemmeside kan du ansøge om støtte til lokale initiativer i Bjerregård. Vi er altid interesseret i, hvad der rører sig i lokalområdet, og giver det værdi og mening med et samarbejde, hører vi meget gerne fra dig.
Esmarks værdier skal opleves – for energi, det smitter
Hos Esmark kan vi slet ikke lade være med at engagere os.
For vi elsker det, vi laver – og de mennesker, vi møder. Det er vores drivkraft. Og af denne drivkraft udspringer vores værdier: Nærvær, passion, ansvar og fællesskab.
Med imødekommenhed, smil og hurtig hjælp giver vi vores gæster en dejlig ferie og dig som husejere en udlejning i særklasse.
Vi brænder for at give dig og vores gæster en service ud over det sædvanlige – og det kan ses og mærkes. For det skal være trygt at være gæst og husejer hos Esmark.
»Hos Esmark står vi aldrig stille, vi udvikler os hele tiden. En ting er dog uforandret; vores høje serviceniveau.
Jeg møder dagligt stamgæster, der er kommet hos Esmark gennem mange år, og som bliver ved med at rose os for vores smil og gode service. Det er fantastisk – især når det kan kombineres med tilfredse husejere, der oplever, at vi gør en forskel.«
Helga AggerholmFerierådgiver i Bjerregård Tlf.: 69 15 96 57 E-mail: helga@esmark.dk